rmsgih

دو بنر برتر ماه اوت سال ۲۰۱۴

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرید اسدی - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

ماه اوت، مهمترین ماه فصل تابستان است که برندها کمپین‌های تابستانی خود را رونمایی می‌کنند و سعی می‌کنند بازاری خوب برای خود ایجاد کنند. در این مطلب به بررسی دو بنر برتر ماه اوت می‌پردازیم که ازشاخه‌هایی که در حوزه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند، انتخاب شده‌اند.

۱. اسکیتلس: برند اسکیتلس پس از اسمارتیز، بزرگترین رقیب برند ام اند ام است که توانسته نام خود را در آمریکا و اروپا جا بیاندازد. این برند اخیرا کمپینی به راه انداخته Pet The Rainbow, Taste The Ranibow به راه انداخته و از طرفدارانش خواسته تا با ارسال عکس آسمان محل زندگی خود به همراه هشتگ #skittlescloud، به فعالیت رسانه‌ای بپردازند. البته به بهترین این عکس‌ها توسط اسکیتلس، جوایزی اهدا خواهد شد.

این بنر هم مناسب با نام کمپین اسکیتلس طراحی شده و می‌توان منظور این برند را به خوبی در بنرش ببینید.

aa1bd6382db3311ac9fc80fec6002fb3

۲. آیکیا: برند آیکیا امسال هزینه زیادی بابت تبلیغات آنلاین و آفلاین خود پرداخت کرده و توانسته موفق عمل کند. این برند اخیرا به خریداران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند برای اسباب کشی از ایکیا کمک بگیرند. زیرا این شرکت وسایلی تولید می‌کند که به راحتی باز شده و جابجا می‌گردند و به همین دلیل خود به صورت داوطلبانه وارد عمل می‌شود تا در اسباب کشی به مشتریانش کمک کند.

ایکیا کمپینی برای تبلیغ این خدمات جدیدش آغاز کرده که بنر زیر هم به همین کمپین تعلق دارد و همان طور که مشخص است از یک Call-to-Action خوب استفاده کرده است و طراحی اش به خوبی صورت گرفته.

53ae4be2b67a1bfaabbb906c54cf6e6a

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “دو بنر برتر ماه اوت سال ۲۰۱۴
  1. محمد امین
    مرداد ۲۱, ۱۳۹۳ — ۳:۵۷ ب.ظ

    جالب بود
    ولی سومیش کجاست؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !