image

سه بنر تبلیغاتی ساده و مناسب از ماه اوت – نمونه موردی

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : علیرضا حسینی - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

در دنیایی که سادگی حرف اول را می‌زند، در حوزه تبلیغات هم سادگی به یک فاکتور مهم تبدیل شده است. هر چه قدر بنرهای تبلیغاتی ساده‌تر باشند، تاثیرگذاری آنها هم افزایش می‌یابد. زیرا سادگی به انسان‌های این دوران شلوغ، آرامش می‌دهد.

در ادامه سه بنر ساده قرار گرفته‌اند که سادگی آنها به شدت تاثیرگذار بوده.

 

 

image image image

 

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “سه بنر تبلیغاتی ساده و مناسب از ماه اوت – نمونه موردی
  1. فرهاد سلیمی فر
    مرداد ۱۷, ۱۳۹۴ — ۳:۴۸ ق.ظ

    با سلام
    ببخشید من هر چقدر دقت می کنم …سادگی و در کنار اون جذابیت که فرمودین رو با هم نمی بینم .
    می شه توضیح بیشتر بدین.
    از باب آموزش میگم . ما مشتاق یادگیری هستیم.
    متشکرم

  2. روح اله پرنیان
    مرداد ۱۸, ۱۳۹۴ — ۵:۵۳ ق.ظ

    منظور آخرین بنر هست که با ساده شدن بهتر از دو نمونه ی قبلی شده

  3. عبدالله
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ — ۱۲:۵۸ ب.ظ

    بنر سوم ویژگی چندان متمایزی نداشت جز اینکه از رنگ‌های کمتری استفاده شده بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !