Imprimir

سه بنر ساده‌ که می توانند برای شما الهام‌بخش باشند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

۱. بنری از شرکت سامسنوگ برای تبلیغ گوشی هوشمند گلکسی اس۵: تجربه نشان داده که شرکت سامسونگ معمولا برای طراحی بنرهای تبلیغاتی‌اش از رنگ سازمانی خود استفاده نمی‌کند. بلکه یکی از ویژگی های محصول خود را نشانه‌گیری می‌کند. سامسونگ برای تبلیغ آخرین پرچم‌دارش که گلکسی اس۵ نام دارد از طرح بدنه این گوشی هوشمند برای طراحی بنرش استفاده کرده. همان طور که قابل مشاهده است طراحی نقطه‌نقطه این بنر بسیار چشم نواز بوده و جلب توجه می‌کند. سخنگوی شرکت سامسونگ در یکی از گفتگوهایش در مورد طراحی گلکسی اس۵ گفت که بدنه نقطه‌نقطه این گوشی به دارندگانش یک تجربه کاربری لذت بخش می‌دهد و به همین دلیل است که به نوعی این غول کره‌ای روی این موضوع در تمام تبلیغاتش تایید کرده است.

۲. یک بنر ساده برای شروع حراج برند ثارا: کافیست که نامی شناخته شده همچون ثارا داشته باشید تا دیگر نیازی نباشد، محصولات خود را در بنرهایتان به نمایش بگذارید. برند ثارا که مدت‌هاست در سراسر جهان خود را جا انداخته، در فصل گذشته برای شروع حراج زمستانه خود ازچنین بنری استفاده کرد که طراحی‌اش کاملا ساده و هوشمندانه انجام شده. واژه “SALE” به معنی حراج، کلید اصلی این بنر تبلیغاتی است و همین واژه باعث می‌شود که هر کسی برای بهره بردن از این حراج به بوتیک‌های این برند مراجعه کند.

۳. بنری جالب از شرکت بادی شاپ: در این بنر به خوبی می‌توانید حس فوریت را درک کنید! همان طور که می‌بینید بادی شاپ در این بنر اعلام کرده که برای زمان محدودی شامپوهای بدنش با ۴۰درصد تخفیف به فروش می‌رسند. طراحی کلی بنر بسیار به‌جا بوده و همه چیز به درستی در سر جای خود قرار گرفته‌اند. جالب اینجاست که بادی شاپ حتی کد تخفیف را در گوشی سمت چپ این بنر گنجانده تا صداقتش حفظ شود!

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !