ImpossibleGoalkeeper

سه بیلبورد خلاقانه که نباید آنها را از دست بدهید

تبلیغات چاپی و محیطی - نویسنده : رامین جابری - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

در حالی که امروزه تبلیغات آنلاین بیشتر مورد توجه کسب‌وکارهای مطرح قرار می‌گیرد، ولی همچنان تبلیغات محیطی جایگاه خود را دارد و برندها برای رقابت به شدت روی تبلیغات محیطی خود تمرکز می‌کنند. بیلبوردها یکی از مهمترین تبلیغات محیطی به حساب می‌آیند که همیشه مورد توجه قرار گرفته‌اند و می‌توان گفت بیشترین بودجه تبلیغاتی را به خود اختصاص می‌دهند. در ادامه به سه بیلبورد خلاقانه نگاه می‌اندازیم که خیلی هوشمندانه و به موقع قرار گرفته‌اند:

 

۱. بیمه ماشین آل استیت – شکاگو

این بیلیورد که در یک پارکینگ طبقاتی قرار گرفته، به مخاطبان این بیمه یادآوری می‌کند که ممکن است هر اتفاقی برای ماشینشان رخ دهد و این بیمه می‌تواند ماشین آنها را به زندگی برگرداند!

allstate-_marina_tower

۲. اکونومیست – لندن

این خلاقیت تنها می‌توانست از هفته‌نامه اکونومیست سر بزند.

the-economist-light-bulb

۳. آدیداس – وین

یورو ۲۰۰۸ بهترین زمانی بود که آدیداس می‌توانست از چهره مشهوری چون پیتر چک برای تبلیغات خود استفاده کند.

ImpossibleGoalkeeper

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !