abtest

سه تست ساده که می‌توانید روی صفحات فرود خود انجام دهید

طراحی صفحه فرود - نویسنده : فرید اسدی - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

در مورد طراحی صفحات فرود، اصلا مهم نیست که چه قدر نمونه موفق در زندگی خود دیده و از آنها درس گرفته‌اید. بلکه همیشه باید در نظر داشته باشید که هیچ چیز مانند تست کردن در بهبود صفحات فرود شما تاثیر نمی‌گذارد. در حقیقت فقط تست کردن است که روی آنلاین مارکتینگ شما تاثیر مثبت گذاشته و سبب می‌شود که نتایج بهتری دریافت کنید. آیا نرخ‌های تبدیل شما از آنچه که فکر می‌کردید پایین‌تر هستند؟ در این صورت بد نیست به سه تست زیر توجه کرده و همواره روی آنها کار کنید:

 

تست ۱: یک دکمه Call-to-Action بزرگتر به صفحه خود اضافه کرده و این صفحه جدید را با نمونه اولیه خود تست کنید. فراموش نکنید که چنین تستی باید در یک مدت زمان مشخص انجام شود و فقط Call-to-Action ها تغییر کرده باشند.

 

تست ۲: عبارت فراخوانی خود را تغییر داده و نمونه‌های مختلف را تست کنید. برای مثال می‌توانید روی صفحه فرود شماره یک خود، از عبارت فراخوانی “همین الان کلیک کنید” و در صفحه فرود شماره دو خود همین عبارت را به “کلیک کنید” تغییر داده و پس از طی شدن مدت زمان تست، نتایج را بررسی کنید.

 

تست ۳: شما می‌توانید در یک نمونه نام و نام خانوادگی را به همراه ایمیل گرفته و در نمونه دوم خود، فقط نام فرد را به همراه ایمیل دریافت کنید.

 

معمولا طراحی صفحات فرود که پاسخگوی نیاز کسب‌وکارها بوده‌اند، حاصل ده‌ها A/B تست بوده و هیچگاه نمی‌توان فقط به زیبایی بسنده کرد، بلکه همیشه باید به رفتار مخاطب توجه کرده و سپس در مورد صفحه فرود خود تصمیم بگیریم. فراموش نکیند که این تست‌ها بیشتر سبب حفظ یا افزایش جزئی نرخ تبدیل شما می‌گردند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “سه تست ساده که می‌توانید روی صفحات فرود خود انجام دهید
  1. حمیدرضاطاهری
    اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ — ۷:۲۲ ق.ظ

    جالب بود

  2. keyvan
    آذر ۱۱, ۱۳۹۴ — ۶:۱۰ ق.ظ

    فوق العاده مفید بود فرید جان

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !