Personalization-Driven-by-CRM-Data-and-Behaviors1

سه مزیت شخصی سازی یک وب‌سایت برای بازدیدکنندگان

گوناگون - نویسنده : شایان شلیله - ۱۵ مهر ۱۳۹۳

در حال حاضر آنقدر کسب‌وکارهای بزرگی وجود دارند که کسب‌وکار های کوچک و نوپا باید، بیشتر به واسطه خلاقیت و نوآوری خود بتوانند در برابر آنها مقاومت کرده و با آنها به رقابت بپردازند. در کنار بهره وری از خلافیت، این کسب‌وکارها باید سعی کنند امکانات بیشتر و منحصر به فردتری را به مشتریان خود ارائه دهند. برای نمونه یک کسب‌وکار می‌تواند به بازدیدکننده خود بر اساس تعداد بازدید آن فرد از سایت، پیشنهاد متفاوتی ارائه داده و یا اینکه بر اساس محل زندگی‌اش پیشنهاداتی برای او فراهم آورد.

 

پس بهتر است وب‌سایت خود را به محتوای هوشمند مجهز کرده و نسبت به کسب‌وکار خود محتوایی به مخاطبتان ارائه دهید که واقعا او را جذب می‌کند. شخصی سازی دارای مزایایی است که بد نیست از آنها آگاهی پیدا کنید.

 

– افزایش فروش و نرخ تبدیل: برای نمونه در نظر بگیرید که آیا کسی در یک منطقه گرمسیری که در آنجا باران نمی‌بارد، به چتر نیازی پیدا خواهد کرد؟ مسلما جواب خیر است و شما باید محصولاتی چون بادبزن دستی را به این فرد پیشنهاد دهید. همین مورد می‌تواند باعث افزایش فروش و همچنین نرخ تبدیل شما گردد.

 

– بازدیدکنندگان را شاد نگه می‌دارد: بازدیدگنندگان وب‌سایت شما فقط دنبال نیاز خود هستند و با پیشنهادات مفید و کارآمد شما، حتما خوشحال خواهند شد و حتما به وب‌سایت شما باز خواهند گشت. در صورتی که ۷۴ درصد افرادی که در وب‌سایت شما نیازشان را پیدا نکنند، دیگر به وب‌سایت شما سر نخواهند زد!

 

– اتلاف زمان صورت نمی‌گیرد: از دست دادن زمان برای کسب‌وکار ها به یک معزل تبدیل گردیده؛ زیرا لازم است که همیشه بروز بوده و همچنان خود را به محتوا روز مجهز کنند. برای اینکه زمان کمتر اتلاف شود، هر کسب‌وکاری می‌تواند با محتوای هوشمند، این نگرانی‌ها در مورد بروزرسانی را از بین برده و با استفاده از پیش فرض ها خود را همیشه بروز نگه دارد.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

شایان شلیله

اگر می‌خواین منو بیشتر بشناسین، اسممو تو گوگل سرچ کنین... :دی

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “سه مزیت شخصی سازی یک وب‌سایت برای بازدیدکنندگان
  1. میم نون
    اسفند ۵, ۱۳۹۴ — ۴:۵۳ ب.ظ

    سلام مرسی از مطالب خوبتون 🙂
    الان سایتی هست که شخصی سازی داشته باشه یا اصلا مکانیزمی براش وجود داره؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !