CreativeMind2

سه نمونه Call To Action که می‌توانند برای شما الهام‌بخش باشند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

حتما شما هم به منظور جذب مخاطبتان برای ورود به صفحه فرود و یا وب‌سایتتان از  Call to Action ها (انحصارا CTA) استفاده می‌کنید. ولی خیلی مواقع دیده می‌شود که Call to Action ها اصولی طراحی نشده اند و به اندازه کافی روی مخاطب تاثیر نمی‌گذارند. در ادامه این مطلب شما با سه نمونه CTA مواجه می‌شوید که از لحاظ طراحی و محتوایی، خوب به عمل آمده اند.

– این CTA به یک وب‌سایت که در زمینه خرید و فروش لوازم دست دوم به فعالیت می‌پردازد تعلق دارد. همان طور که می‌بینید طراح این CTA به خوبی از رنگ سفید برای نوشته ها و حاشیه دایره‌ای شکل CTA بهره برده است. با اینکه محل قرار گیری CTA این وب‌سایت چندان اصولی انتخاب نگردیده ولی طراحی حساب شده تصویر پس‌زمینه و خود CTA، این نقض را کمرنگ می کنند.

 

– دو CTA دیگر که در زیر قرار گرفته اند، خیلی به همدیگر شبیه هستند و طراحان هر دو این CTA ها از تضاد دو رنگ سبز کم رنگ و آبی برای جذب مخاطب بهره برده اند. در اولین CTA که به وب‌سایت برنامه حسابداری Xero تعلق دارد،عبارت “نسخه آزمایشی را رایگان امتحان کنید” مخاطب را جذب می‌کند. در CTA دوم هم از رایگان بودن برای جذب مخاطب استفاده شده‌است.

 

فراموش نکنید که نسخه آزماشی رایگان برای خدمات و محصولاتتان می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی مخاطبان شما بگذارد و همچنین چنین پیشنهادی باعث می‌شود که شخص راحت‌تر به شما اعتماد کند.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !