tweet_search

سه نکته برای نوشتن توئیت‌هایی که در راستای استراتژی بازاریابی شما هستند

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۵ آبان ۱۳۹۳

مدت طولانی ای است که شبکه‌های اجتماعی با روی کار آمدن خود، دنیای بازاریابی را متحول کرده اند. در حال حاضر خیلی از کمپانی‌های مشهور ایرانی و بین المللی در شبکه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازند؛ ولی خیلی‌ها هم همچنان وارد این محیط وسیع نشده‌اند و کنار نشسته‌اند. توئیتر یکی از این محیط‌های پرمخاطب است که همیشه نظر بازاریابان مدرن را به خودش جلب کرده و توانسته موفق عمل کند.

کارشناسان رسانه‌های اجتماعی معتقدند که ۲۰ درصد توئیت‌های هر کسب‌وکاری، باید در مورد کاری باشد که انجام می‌دهند و ۸۰ درصد بقیه، باید از محتوایی گزینش شوند که مورد علاقه پرسوناهای آن کسب‌وکار هستند.

در ادامه بد نیست به سه نکته زیر توجه کرده و توئیت‌های خود را با بازاریابی‌تان همسو سازید:

– یک صدا برای خود ایجاد کنید: کمی به توئیت‌های خود شخصیت بخشیده و سعی کنید با ایجاد لحنی منطبق بر استراتژی‌های بازاریابی خود، به مخاطبان خود نشان دهید که در همه جا یک شخصیت ثابت و اثرگذار دارید.

– صورت گرفتن تعامل فقط به شما بستگی ندارد:  تعامل یک عمل دو طرفه است و برای صورت گرفتن آن، باید مخاطب خود را یافته و به او اطلاعاتی ارائه دهید که، او خود به خود درگیر تعامل شود. به این منظور، شما می‌توانید با جستجو نام خود در توئیتر، تمام جاهایی که نام شما عنوان شده است را بیابید.

twitter marketing

از طرفی عکس‌ها در توئیتر نقش مهمی را در درگیر کردن مخاطب ایفا می‌کنند و استفاده صحیح و به موقع از آنها، شما را حسابی در مسیر تعامل با مخاطب جلو خواهد انداخت.

– همه چیز را به اشتراک بگذارید: هدف از راه اندازی توئیتر، ایجاد یک محیط اجتماعی بر اساس دنیای میکروبلاگینگ و البته اشتراک گذاری بوده. پس سعی کنید هر آنچه که به کسب‌وکار شما و محتوای تولیدی آن مربوط است را به اشتراک بگذارید تا مخاطبانتان بتوانند از آنها بهره ببرند.

هنگامی که کلی تر به این سه نکته نگاه کنید، متوجه خواهید شد که همه این موارد در راستای بازاریابی شما قرار می‌گیرند و در کل به شما کمک خواهند کرد.برای خواندن مقالات مرتبط نگاهی به دسته بازاریابی شبکه های اجتماعی بلاگ‌اد بیاندازید

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !