url

صداقت و فوریت، دو عامل مهم در تاثیرگذاری بنر

طراحی بنر - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

ایجاد فوریت می‌تواند در مواردی خاص چون مواقعی که پیشنهاد ویژه‌ای دارید و یا در فصل حراج محصولات خود هستید، در نرخ تبدیل شما تاثیر بسیار مثبتی بگذارد. ولی سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم در یک بنر تبلیغاتی حس فوریت ایجاد کنیم؟

در گام اول باید سعی کنید در کنار ایجاد حس فوریت از صداقت غافل نشوید. زیرا نبود صداقت در گفتار و عمل یکی از دلایلی است که باعث کاهش تعداد مخاطبان شما می گردد. برای مثال ممکن است که روی بنری، برای جذب مخاطب از واژه “رایگان” استفاده کنید ولی در صفحه فرود بنر، محصول به صورت رایگان ارائه نشده باشد.

در گام دوم برای ایجاد حس فوریت می‌توانید از دو وجه بصری و نوشتاری وارد عمل شوید. در وجه بصری کافی است به درستی از تضاد رنگ‌ها در نوشته ها و تصویر پس‌زمینه بنر بهره ببرید. در نوشتار بنر لازم است که پیشنهاد ویژه خود و یا مدت زمان حراج را متذکر شوید.

به بنر زیر توجه کنید:

در این بنر برای مشخص سازی نوشته‌ها از تضاد دو رنگ سفید و نارنجی استفاده شده است و از طرفی دیگر همان طور که مشخص است at&t یک پیشنهاد ویژه برای کسانی دارد که می خواهند گوشی هوشمند گلکسی اس۵ را پیش خرید کنند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !