url

صفحه فرود خود را نسبت به هدفتان طراحی کنید

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرید اسدی - ۴ شهریور ۱۳۹۳

اخیرا مجله مد Four Pins یک کمپین تبلیغاتی بنری به راه انداخته که کاملا مشخص است که هدف این مجله از آغاز این کمپین تبلیغاتی، چه چیزی بوده. این مجله که در زمینه مد و دوخت لباس مطالب مفیدی منتشر می‌کند، در این کمپین خود سراغ یکی از مسائلی رفته که برای همه تبلیغ دهندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. Four Pins صفحه فرود خود را، صفحه اول وب‌سایتش قرار داده؛ با این تفاوت که شما با کلیک روی بنر تبلیغاتی Four Pins، در وحله اول وارد یک بخش برای مشترک شدن در ایمیل‌های ارسالی Four Pins می‌شوید.

1

این مجله در ایمیل‌های ارسالی‌اش، مطالب مفید روزانه‌اش را ارسال می‌کند و با رعایت حقوق مخاطب چنین کاری را انجام داده و این ایمیل ها به هیچ وجه به عنوان یک Spam نخواهند بود. البته باید در نظر داشته باشید که نباید فواصل ارسال ایمیل‌های خود را کم کنید. زیرا ممکن است که مخاطب شما در طول آن مدت شما را فراموش کند.

2

طراحی بنر تبلیغاتی Four Pins، به خوبی صورت گرفته است؛ اما دارای یک نقص و یک حسن است!

نقص اول، نبود Call-to-Action روی بنر است و از طرفی دکمه شبکه اجتماعی توئیتر این مجله، روی این بنر قرار گرفته و در حقیقت Four Pins با این کمپین دو تیر به نشان زده است.

فراموش نکنید که شما هم می‌توانید برای جمع کردن مشتری برای وبلاگ و یا سایت خبری خود، به ایجاد چنین کمپین تبلیغاتی ای دست بزنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “صفحه فرود خود را نسبت به هدفتان طراحی کنید
  1. محمد حسین
    شهریور ۸, ۱۳۹۳ — ۹:۰۵ ق.ظ

    ببخشید، میشه بگید هدف از قرار دادن دکمه توئیتر روی این بنر چی بوده؟
    ممنون.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !