n00380126-b

«طرح دانشجو رایتل»، یک کمپین تبلیغاتی با ایرادهایی بنیادین

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۲ آذر ۱۳۹۳

رایتل یکی از پشگامان صنعت ارتباطات است که توانست پای سیستم ۳G را به کشور ما باز کند. این اپراتور همانند دیگر رقیبانش کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری راه اندازی کرد تا در دنیای آنلاین دیده شده و بتواند مخاطبان هدفش را در وب بیابد. یکی از کمپین‌های تبلیغاتی این اپراتور که اخیرا راه اندازی شده، کمپین «طرح دانشجو رایتل» نام دارد و یکی از نقاط قوتش این است که به همراه کمپینی آفلاین، با همین نام راه اندازی گردیده است. اما کمپین آنلاین «طرح دانشجو رایتل»، دارای ایرادهای بنیادی‌ بسیاری است که قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی آنها بپردازیم:

 

– استفاده از UTM یکی از روش‌های مرسوم برای ردیابی و بررسی وضعیت ترافیک ورودی کمپین‌های تبلیغاتی است که در کمپین «طرح دانشجو رایتل» نادیده گرفته شده‌اند و می‌توان به جرات گفت بدون این کدهای ردیابی UTM، به سختی می‎توان ترافیک ورودی یک کمپین تبلیغاتی را ردیابی کرد.

 




– طراحی بنر این کمپین، از لحاظ گرافیکی خوب بوده و در آن نشانه‌هایی از طراحی‌های قبلی رایتل دیده می‌شود. اما سرعت نمایش فریم‌ها غیر استاندارد بوده و بی‌شک سبب خستگی کاربر می‌گردد. از طرفی نبود Call-to-Action از ایرادهای بزرگی است که می‌توان از این بنر تبلیغاتی گرفت.

 

-نبود صفحه فرود (Landing Page) بزرگترین ایرادی است که می‌توان از این کمپین تبلیغاتی گرفت. زیرا پس از کلیک بر بنر تبلیغاتی رایتل، کاربران وارد صفحه اول وب‌سایت رایتل می‌شوند و در آن صفحه آن‌قدر Call-to-Action و اطلاعات متفاوت است که همین موارد به راحتی می‌توانند سبب گمراهی کاربر شوند.

 

در انتها می‌توان گفت با رعایت اصول طراحی و در نظر گرفتن موارد مرسوم، می‌توانیم در بهبود کمپین تبلیغاتی خود پیشروی کرده و نتایجی مطلوب دریافت کنیم.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “«طرح دانشجو رایتل»، یک کمپین تبلیغاتی با ایرادهایی بنیادین
  1. محسن برجی
    آذر ۱۳, ۱۳۹۳ — ۷:۱۲ ق.ظ

    نکات بسیار خوبی بودند.

  2. رامین جابری
    آذر ۱۵, ۱۳۹۳ — ۷:۰۱ ب.ظ

    خوبی یک کمپین معمولا بر اساس اعداد و ارقام نتایج نهایی اون کمپین مشخص میشه.

  3. سحر رضوی
    خرداد ۳, ۱۳۹۴ — ۸:۳۳ ق.ظ

    خیلی جالب بود, ممنون.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !