lg_title

علت موفقیت بنر تبلیغاتی گوشی هوشمند ال‌جی جی ۳

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

شرکت ال‌جی در اواخر ماه میلادی گذشته از گوشی هوشمند جدیدش که در حقیقت پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای هم به حساب می‌آید، پرده‌برداری کرد. ال‌جی برای تبلیغات این گوشی یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده که جا داشت یکی از بنر‌های این کمپین را بررسی کنیم:

بنری که در زیر مشاهده می‌کنید، با رعایت اصول، طراحی شده و همان طور که می‌بینید شرکت ال‌جی فقط عنوان کرده که این محصول از سری جی است که قبلا جایزه هایی هم دریافت کرده است. عنوان کردن چنین موضوعی باعث جذب مخاطب می‌شود و احتمال اینکه بازدید کننده روی “Learn More” کلیک کند، افزایش می‌یابد.

رنگ Call to Action این بنر هوشمندانه انتخاب شده و اگر با رنگ سازمانی ال‌جی آشنایی داشته باشید، متوجه خواهید شد که در این Call to Action هم به کار رفته است. نوشته‌ها هم بسیار خوانا و بر اساس فونت سازمانی ال‌جی به عمل آمده‌اند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !