NEXUS-Cloud

علت موفقیت کمپین تبلیغاتی ماه ژوئن شرکت گیگیا

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

گیگیا یکی از شرکت‌‌هایی است که در حوزه فناوری اطلاعات به فعالیت می‌پردازد و اصلی‌ترین محصول این شرکت یک سیستم مدیریت مشتری است که خیلی از شرکت‌های شناخته شده دنیا از این محصول برای مدیریت مشتریان خود استفاده می‌کنند.

این شرکت اخیرا یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده است که یکی از بنرهای این کمپین به همراه صفحه فرودش در زیر قرار گرفته. همان طور که می‌بینید در این بنر نامی از گیگیا نیامده و فقط نوشته شده که “چگونه در پنج سال آینده بازایابی دگرگون خواهد شد؟”. این عبارت در حقیقت عنوان یک کتاب الکترونیکی است که گیکیا آن را تهیه کرده. Call to Action این بنر مخاطب را به دانلود این کتاب فرا می‌خواند و مخاطب می‌تواند با کلیک روی آن وارد صفحه مختص به دانلود این کتاب شود. این بنر دقیقا برای جذب افراد خاصی طراحی شده است و این افراد کسانی هستند که در حوزه بازاریابی به فعالیت می‌پردازند.

 

صفحه فرود این بنر به خوبی طراحی شده است و همان طور که می‌بینید توضیحات محدودی در سمت چپ و فرم دانلود کتاب عنوان شده هم در سمت راست قرار گرفته است. حضور دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی از نقاظ قوت این صفحه فرود هستند. از طرفی با این صفحه فرود گیگا هم کتابش را عرضه کرده و هم اطلاعات افرادی که مخاطبش هستند را برای ارسال خبرنامه دریافت کرده است.

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !