CTA-Above-the-Fold-1024x464

علت موفقیت CTA های وب سایت پست باکس

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

ما در مقاله قبلی ای که در رابطه با Call to Action ها بود گفتیم که برای بهبود وضعیت دو CTA در یک صفحه، می توانیم یکی از دو راهکار زیر را به کار ببریم:

  1. فقط از یک Call to Action که در صفحه فرود آن، اطلاعات ثانویه قرار دارند، استفاده شود.
  2. شما می توانید از دو Call to Action مشابه و مشخص بهره ببرید که در کنار هر دوی آنها در مورد آنچه که در صفحه فرودشان وجود دارند، اطلاعاتی عنوان گردیده است.

در اینجا شما می توانید نمونه ای را مشاهده کنید که در آن از راهکار دوم استفاده شده است.

وب سایتی که تصاویر آن را در زیر مشاهده می کنید، به یک برنامه مختص پست های الکترونیکی سیستم های مک تعلق دارد. همان طور که می بینید در تصویر اول دو Call to Action برای دانلود و خرید این برنامه وجود دارد و تصویر دوم که به قسمت پایینی این وب سایت تعلق دارد، دوباره همان دو CTA که در بالای صفحه موجود هستند، تکرار شده اند.

postbox

post box baner

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !