image7-copy

علل موفقیت بنر‌های تبلیغات برند Harry’s در تابستان ۲۰۱۴

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۸ تیر ۱۳۹۳

Harry’s یکی از برندهای نوظهوری است که در حوزه تولید لوازم اصلاح صورت آفایان به فعالیت می‌پردازد و توانسته با ارائه کیفیتی بالا و قیمتی مناسب، در کشور های اروپایی به رقیبی برای ژیلت تبدیل گردد. Harry’s در آغاز سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرد و از همان موقع تیم بازاریابی این شرکت تصمیم گرفتند به تبلیغات آنلاین رو آورند.

این برند در آغاز تابستان سه کمپین تبلیغات بنری به راه انداخت است که تا به امروز موفق عمل کرده و توانسته اند انتظارات را برای این شرکت برآورده کنند. اما سوال اینجاست که دلیل این موفقیت چی بوده؟

اولین علت موفقیت این سه کمپین طراحی صحیح و به جای بنر هایشان به حساب می‌آید؛ تمام بنر های این کمپین‌ها با استفاده از رنگ‌های سازمانی این برند طراحی شده اند. دومین دلیل می‌تواند این باشد که با اولین نگاه به بنر‌ها متوجه می‌شوبد که Harry’s قصد دارد محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب  ارائه دهید. در یکی از این بنر ها عنوان شده که “آیا ۸ تیغ اصلاح با کیفیت، واقعا ۳۲ دلار میارزند؟”. دقیقا اینجاست که Harry’s از محتوا نهایت استفاده را کرده است. ساختار بنر ها به درستی تعیین شده اند و همه اجزا در جای خود قرار گرفته اند.

1ac1ed8710aa619b86a342256f5494423d783e45

33dd64254a4e01938976a6ce6a59be5e

bee8b82b4a941f26b6f1973986893ae2

 

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !