4154_Untitled

علل موفقیت کمپین تبلیغاتی برند Monoqi در فصل بهار

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

Monoqi یک برند آلمانی است که به طراحی و تولید لوازم جانبی می پردازد و توانسته به یکی از رقیبان برند مشهور IKEA، تبدیل گردد. یکی از دلایلی که نام Monoqi به زبان ها افتاده، تبلیغات گسترده اش در سراسر وب است.

شما در زیر می توانید بنر این شرکت که در وب سایت NME قرار گرفته را مشاهده کنید. مشخص است که این بنر به سادگی و زیبایی طراحی شده. همان طور که می بینید در این بنر چهار محصول از Monoqi در کنار هم قرار گرفته اند و در پاببنی ترین نقطه از سمت راست این بنر، Call to Action قرار گرفته است. شما با یک نگاه به این بنر متوجه می شوید که می توانید در Monoqi لوازم جانبی داخلی و بیرونی منزل خود را به راحت یافته و آنها را خریداری کنید.

ads monoql

صفحه فرود این بنر، به خوبی طراحی شده و شما با مشاهده تصویر پس زمینه این صفحه فرود و آنچه که روی بنر قرار گرفته، متوجه می شوید که چه ارتباط مستقیمی با هم دارند. از طرفی اطلاعاتی که روی صفحه فرود قرار گرفته اند، کاربر را تشویق می کنند که هم در خبرنامه عضو شده و هم وارد وب سایت شود. Call to Action ها هم به جا کار شده اند و می توان از این بنر و صفحه فرود به عنوان یک نمونه موفق یاد کرد.

ads monoql page

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !