luminus-product-oriented-landing-page

عناصر کلیدی در صفحات فرود

طراحی صفحه فرود - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۳ تیر ۱۳۹۳

اگر شما صفحات فرود (Landing Pages) موفق را دیده باشید، احتمالا در آن ها متوجه چند عنصر کلیدی مشترک شده اید و این روش خوبی است که اطلاعات حیاتی را به کاربران انتقال دهید. به همین دلیل آن ها برای تست و بهینه سازی بسیار عالی هستند.

تیتـــر یا هدلاین
تیتر را هدلاین در صفحات فرود دقیقا همانند یک روزنامه که در آن هدف از تیتر، مجاب کردن خواننده به خواندن متن زیر آن است اینجا نیز می خواهیم بازدیدکننده را مجاب به توجه به موارد دیگر صفحه کنیم. انتخاب یک تیتر عالی و مناسب میتواند توجه بازدید کننده به آن قسمت را جلب کند.

 

یک تصویر ویژه
این تصویر اولیه یا عنصر خلاق در صفحه فرود است. باید آن را با یک تیتر کاری بیامیزید تا ارزش آن نمایان شده و توجه افراد جلب شود و ارزش و مزایا را درک کنند.

 

اثبات تعهد
در این عنصر باید سودی که در قسمت هدر به بازدیدکننده قولش را داده بودید ارائه کنید. اگر تیتر شما مثل یک قلاب بوده است اینجا زمانی ست که تعهد خود را به انجام آن وعده نشان دهید.

 

فرم تماس
این مورد بستگی به صفحه فرود شما دارد. میتوانید از فرم تماس در صفحه خود استفاده کنید و یا بوسیله یک دکمه دانلود، اطلاعات خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید. صفحه شما میتواند هر دو مورد را داشته باشد. و اگر به دنبال این هستید که مشتریان شما از طریق تلفن با شما تماس بگیرند شماره تلفن های خود را کاملا واضح در مرکز دید مخاطبان قرار دهید.

social-media-marketing

اثبات اجتماعی
توصیف نامه های مشتریان قدیمی شما، اعتبار برند و یا محصول شما هستند. علم روانشناسی می گوید افراد به گونه ای هستند که در صورت مشاهده اطلاعات ناکامل، به تصمیم گیری های دیگران در مورد محصول توجه می کنند.

 

تاییدیه های موسسات شخص ثالث
برای ایجاد اعتماد و اطمینان، شما می توانید در بین برند های موجود که توسط مخاطبان شما قابل تشخیص هستند نفوذ کنید. آیا خبری در رسانه های شناخته شده خبری در مورد کسب و کار شما درج شده است؟ لینک این خبر را به همراه لوگوی آن رسانه ی شناخته شده (خبرگزاری یا روزنامه یا جشنواره های مرتبط یا …) قرار دهید تا اعتماد و اطمینان بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد نماید.

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی بدون طراحی و آماده سازی صفحه فرود متناسب نمی تواند کارایی لازم و مطلوب را برای شما داشته باشد. پس اگر به فکر انجام تبلیغات اینترنتی هستید سعی کنید حتما صفحه فرود متناسب آن کمپین را با توجه به این نکات طراحی کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !