web-traffic

فروش بیشتر، نیازمند ترافیک بیشتر نیست؛ چگونه ترافیک خود را به مشتری تبدیل کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : شایان شلیله - ۵ مرداد ۱۳۹۳

خیلی از کسب و کار ها وقتی که به دنبال فروش بیشتر محصول یا محصولات خود هستند٬ در اولین اقدام به فکر افزایش ترافیک خود می افتند. شاید افزایش ترافیک راهی مناسب برای پیدا کردن مشتری جدید باشد٬ اما تا چه زمانی میتوان با افزایش ترافیک فروش را بیشتر کرد؟ هزینه به دست آوردن ترافیک بیشتر و بیشتر چقدر است؟

آیا تا به امروز به این موضوع فکر کرده ایم که چه روش هایی برای بالا رفتن فروش وجود دارد؟

حتما اصطلاح conversion rate به گوش شما هم خورده است. Conversion Rate یا همان نرخ تبدیل مشتری٬ نسبت درصد ترافیک به مشتری است. روش های زیادی برای بهبود Convertion rate وجود دارد که به طور مشخص به موارد فنی و مدل کسب و کار مربوط میشود. اما روش های بسیار زیادی در زمینه بازاریابی و تبلیغات نیز وجود دارد که به صورت مستفیم روی تبدیل ترافیک ورودی شما به مشتری تمرکز دارند.

ترافیک بیشتر یعنی هزینه کردن بیشتر و هر هزینه ای به فروش ما کمک نمیکند:

ترافیک بیشتر اگر درست مدیریت نشود همیشه منجر به فروش بیشتر نخواهد شد٬ همیشه هستند کاربرانی که سایت و یا سرویس شما را میشناسند ولی از آن استفاده نمی کنند٬ هر کدام دلیل خاصی برای عدم استفاده از سایت و یا سرویس شما دارند. در اینجا فرق نمی کند که شما روزانه ۱۰۰۰ نفر بازدید کننده دارید یا بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر از سایت شما بازدید می کنند.

مهم این است که چه روشی را برای بازاریابی این افراد در پیش بگیرید که این ترافیک را بتوانید به مشتریان خود تبدیل کنید. در یک نظر سنجی که به صورت جهانی انجام شده٬کمتر از ۲۰ درصد ار ترافیک ورودی سایت ها در چند قدم اول از آن سرویس خرید می کنند. این بدین معنی است که شما ۸۰درصد از ترافیک ورودی خود را بدون از دست میدهند. این عدد دقیقا همان عددی است که در تحلیل آمار سایت به آن Bounce Rate  گفته میشود.

ما به شما در مدریت ترافیک ورودی سایت کمک می کنیم:

شبکه تبلیغات با شناخت و بررسی بسیاری از کمپین های موفق و یا شکست خرده در چند سال گذشته٬ و همچنین شناختی دقیقی از ترافیک و نحوه عمکرد کاربران در فضای وب٬ امروز می تواند در صورتی که شما هم احساس می کنید که کسب و کار شما در این زمینه نیاز به کمک دارد٬ در کنار شما باشد.

درصورتی که شما هم احساس می کنید بخش بزرگی از ترافیک شما به مشتری تبدیل نمیشود٬ ما خوشحال خواهیم شد تا تجربه خود را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

فقط کافی است تا دفعه بعد که میخواهید کمپین خود را شارژ کنید٬ اول با بخش ارتباط با مشتری شبکه تبلیغات تماس بگیرید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

شایان شلیله

اگر می‌خواین منو بیشتر بشناسین، اسممو تو گوگل سرچ کنین... :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !