chaussure-reebok-zpump-fusion

فقط به چند تپش احتیاج است تا با کفش جدید ریباک آشنا شوید

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

ریباک یکی از قدیمی‌ترین برندهای ورزشی است که اولین دفتر آن در سال ۱۸۹۵، داخل بریتانیا تاسیس شد و به واسطه محصولات و تکنولوژی‌های بروز خود توانست اسم و رسمی برای خود در سراسر جهان بیابد. ریباک در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ روی بازار آمریکا شمالی خود به شدت تمرکز کرد، ولی نایک با سیاست‌‌های نو خود به شدت بازار آمریکا را تحت شعاع قرار داد و به نوعی ریباک با مشکلات اساسی برخورد کرد. تا جایی که صاحبان این شرکت در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفتند امتیاز خود را به شرکت آلمانی آدیداس واگذار کنند. اخیرا ریباک در برندینگ خود تغییرات بسیاری صورت داده و کفشی جدید عرضه کرده که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ZPump نام این کفش جدید است که ظاهری نامتعارف داشته و بیشتر هم برای مخاطبان دونده طراحی شده است. ریباک اخیرا برای بازاریابی این کفش یک کمپین تبلیغاتی بین‌المللی راه‌اندازی کرده که در ایران هم شاهد آن هستیم. ولی بخش برجسته این کمپین صفحه فرودش است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

 

روی کفش‌های ZPump یک دکمه قرار دارد که دونده با فشار دادن آن، در حقیقت هوای داخل این کفش را به تپش درآورده و سبب می‌شود هوا در آن جریان یافته و در ادامه راحتی بیشتری احساس کند. صفحه فرود کمپین تبلیغاتی ZPump هم بر همین اساس طراحی شده و هر فرد فقط به فشار دادن یک دکمه، بیشتر و بیشتر با این کفش آشنا می‌شود و هیچ نیازی نیست که موس خود را تکان داده یا اینکه صفحه را اسکرول کنید.

 

pump

چنین صفحه فرودهایی که کاملا با کاربرد و نوع محصول سازگاری دارند به شدت روی مخاطبان تاثیر مثبت گذاشته و سبب می‌شوند تا فرد راحت‌تر درک کند که پس از خرید آن محصول با چه چیزی روبه‌رو خواهد شد. ریباک هم همه جوره با این کمپین نشان داده که به راحتی مخاطب بیش از پیش اهمیت می‌دهد و در همه جا می‌توان شاهد این حقیقت بود.

برچسب ها : , , , , , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !