facebook article

فیسبوک قابلیت جدیدی به کاربران خود می دهد تا برندهای مزاحم را خاموش کنند!

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : حسام اسعدی - ۱۸ آبان ۱۳۹۳

فیسبوک به کاربران خود این امکان را می دهد تا کنترل بیشتری بر مطالب و افرادی که صفحه ی اصلی آنها را تسخیر کرده اند داشته باشند، مشخصاً این از ترند ترین اخبار امروز سایتهاست.

فیسبوک جمعه اعلام کرد که کاربران می تونن ببینن کدام یک از دوستان و یا برندهایی که فالوو کردن بیشترین تعداد پست را در فید آنها به نمایش گذاشته. فیسبوک همچنین از روش جدید رونمایی کرد که کاربران به کمک آن می توانن تعداد پست های نمایش داده شده از افراد مشخص و یا کمپانی های مشخص را کم کرده یا به کلی آنها را پنهان کنن.

این آپدیت به این معنی است که فیسبوک برای پستهای افراد یا کمپانی هایی که آنها را “turn down” کردید، فیلترهای بیشتری را در نظر گرفته و در حالت ایده آل مطمئن می شه که فقط مرتبط ترین و مناسبترین این پست ها برای شما نمایش داده بشه.

برای بازاریابان، مفهوم اصلی این است که برای کاربران آسان تر خواهد بود تا کنترل بیشتری روی  بیش از حد به اشتراک گذاری پست ها داشته باشن و یا صفحاتی را که پستهای ضعیفی دارند را تنبیه کنن! البته هنوز هم برای دنبال نکردن یک برند فقط نیاز به دو کلیک هست، اما دیگر تصمیم ها به شدت گذشته نخواهد بود که یا به اجبار با یک برند  در ارتباط مداوم باشن و یا به کلی آن ارتباط را قطع کنن.  حالا آنهایی که روی لبه قرار دارند –آنهایی که از یک برند دقیقاً به همان تعداد پست که دوست دارن، پستی که دوست ندارن می بینن- این توانایی را خواهند داشت که به فیسبوک بگن تعداد کمتری پست از آن برند به آنها نشان بده.

چه کاربران از این تنظیم استفاده کنن و چه نکنن این قابلیت باقی خواهد ماند. اما زمانی که برندها می بینن تعداد بهره وری نرمال آنها از فیسبوک از سال گذشته کمتر شده، متوجه خواهند شد که کاربران زیادی آنها را به عنوان اسپم در نظر گرفتن. بازاریابان نیز اگر کاربران از فیسبوک بخوان محتوای کمتری از آنها را نشان بده امکان داره ضربه ی مشابهی را تجربه کنن.

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسام اسعدی

من در واقع یک میکروبیولوژیستم! اما به دلیل شغل پدرم از وقتی به دنیا اومدم کامپیوتر و دنیای دیجیتال جزئی از زندگی من بوده و من همیشه تو این زمینه فعالیت داشتم و مدتی هم طراح بودم... به نوآوری های دنیای دیجیتال و کارهای دقیق علاقه ی زیادی دارم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !