google-vs-facebook

فیس‌بوک با سرویس جدیدش در برابر شبکه تبلیغات گوگل قرار می‌گیرد

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۴ آبان ۱۳۹۳

مدت طولانی‌ای است که شرکت گوگل توانسته به عنوان بزرگترین آژانس تبلیغاتی دیجیتال دنیا، خود را مطرح کند؛ اما فیس‌بوک هم توانست به واسطه مخاطبان گسترده‌اش و نوآوری‌های خود به سرعت رشد کرده و خود را در بازار تبلیغات دیجیتال نشان دهد.

با اینکه گوگل توانسته در سال ۲۰۱۴، یک سوم کل درآمد از تبلیغات اینترنتی جهان را به خود اختصاص دهد، فیسبوک هم اعلام کرده که توانسته سهم خود از ۱۴۰ میلیارد دلار درآمد کل تبلیغات جهان را، دو برابر کند.

داستان فیسبوک به اینجا خاتمه پیدا نمی‌کند، زیرا این شبکه اجتماعی توانسته ۱.۳ میلیارد کاربر اینترنت را به خود جذب کرده و به یک محیط با مخاطب هدف گسترده تبدیل گردد.

فیسبوک اخیرا یک سرویس به نام Audience Network به راه انداخته که به واسطه آن تبلیغ دهندگان می‌توانند تبلیغات خود را اپلیکیشن‌های مختلف نمایش دهند و به نظر می‌آید که این سرویس می‌تواند به رقیبی خوب برای دنیای تبلیغات گوگل تبدیل گردد.

اکونومیست تایمز در مطلبی درباره جنگ بی پایان فیسبوک و گوگل صحبت کرده که می‌توانید این مطلب را از اینجا مشاهده کنید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !