porsche-design-adidas-spring-summer-2010-collection-13986_1

قدرت بازاریابی یک تی‌شرت

تبلیغات چاپی و محیطی - نویسنده : حسین موسوی - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

اگر لوگوی خود را همچنان روی یک تی‌شرت، کلاه یا حتی روی یک دست‌بند چاپ نکرده‌اید، مطمئن باشید که یک فرصت بزرگ برای بازاریابی را از دست داده‌اید.

 

در دنیای بازاریابی خیلی از کارآفرینان گمان می‌کنند که باید خود را به یک سری روش تبلیغاتی پرهزینه مانند آگهی‌های تلویزیونی و تبلیغات چاپی محیطی محدود کنند، در صورتی که با هزینه‌های کمتر و یک فرآیند هوشمندانه می‌توانند با بازده بسیار بالایی روبه‌رو شوند.

 

شاید به نظر کمی عجیب باشد که شما و تیمتان در یک همایش با تی‌شرت‌هایی وارد شوید که روی آنها لوگوی شرکتتان چاپ شده باشد. ولی همین موضوع سبب می‌شود که یک ارتش از لوگوی شرکت شما بوجود آمده و نظر همه به شما جلب گردد. از طرفی اهدا کردن یک دستبند زیبا و با کیفیت، باعث می‌شود که افراد دیگر به آن توجه کرده و از دریافت کننده هدیه سوال کنند که اصلا این برند از چیست.

Apple-Employees

“شاید به نظر کمی عجیب باشد که شما و

تیمتان در یک همایش با تی‌شرت‌هایی

وارد شوید که روی آنها لوگوی شرکتتان چاپ شده باشد.”

در سراسر دنیا این روش بازاریابی جا افتاده و حتی برندهای بزرگ هم روی این موضوع به شدت تمرکز دارند و ترجیح می‌دهند برندهای مشهوری که در حوزه طراحی و تولید پوشاک فعالیت می‌کنند، محصولاتی با نام برند آنها تولید و عرضه کنند.

 

برای نمونه پورش یکی از تولیدکنندگان خودرو است که از این روش بازاریابی بهره برده و به کمک آدیداس برندی با نام پورش دیزاین را راه‌اندازی کرده. از این طریق پورش بازاریابی خود را پیش برده و از سوی دیگر آدیداس فروشش را افزایش می‌دهد.

استارتاپ‌ها به کمک این روش بازاریابی می‌توانند بیشتر خود را در معرض دید قرار داده و از سوی دیگر برندهای بزرگ هم می‌توانند فرآیند بازاریابی خود را تکمیل کنند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “قدرت بازاریابی یک تی‌شرت
  1. مجتبی
    اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ — ۵:۵۳ ق.ظ

    همیشه به اینکه لوگوی خودم رو روی یک تیشرت بصورت خیلی ساده چاپش کنم فکر میکردم . با دیدن تیشرت های اپل سر ذوق اومدم . دستتون درست بابت این مطلب کاردرست

  2. ایکس چاپ
    اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ — ۱۰:۰۵ ق.ظ

    به عنوان یه شرکت که تو این زمینه فعالیت می کنیم ماهم بازخوردهای خوبی از تبلیغات روی تی شرت که برای مشتریهامون انجام دادیم رو مشاهده کردیم.
    ماندگاری – قابل رویت بودن و هزینه کم یکی از مزایای این کار برای بازاریابی و برندینگ بوده

  3. سهیل خسروی
    اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۴ — ۵:۵۶ ق.ظ

    سلام
    نمی دونم چرا صفحات شما کامل لود نمی شه.
    چند بار هم ایمیل زدم. متاسفانه درست نمی شه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !