تبلیغات PPC از طریق ارتباط با مشتری

قدرت بنرهای بزرگ در تبلیغات PPC

طراحی بنر - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات PPC این است که آگهی‌دهنده ها و نمایش‌دهنده ها می‌توانند، همه چیز را در آن تحلیل کرده و نتیجه گیری کنند. اخیرا تحقیقاتی روی سایزهای بزرگ بنرهای تبلیغاتی صورت گرفته و در نتایج آن موضوع غیر قابل پیش‌بینی‌ای عنوان شده است.

این تحقیق روی چندین آگهی‌دهنده صورت گرفته که همه آنها در تبلیغات خود از سایزهای بنرهایی چون ۲۵۰*۲۵۰، ۴۰۰*۴۵۰ و ۱۲۰*۶۰۰ بهره می‌بردند. اما این آگهی‌دهنده ها تصمیم می‌گیرند روی بنر جدیدی با سایز ۶۰۰*۳۲۵ تمرکز کنند و در ادامه نتایج زیر توسط یکی از آنها حاصل می‌شود:

  • میزان Click-through-Rate بنر ۲۳% افزایش می‌یابد.
  • تعداد کلیک‌های روی این بنر برابر با ۹۶۱۰ است.
  • ۱۰۴ سفارش برای این آگهی‌دهنده ثبت می‌گردد.

بنرهای بزرگ به یک سری دلایل تاثیرگذاری بیشتری دارند که عبارت است از:

  • شما می‌توانید اطلاعات بیشتری به مخاطب ارائه دهید.
  • با استفاده از طرح‌های موثرتر، شما می‌توانید راحت‌تر مخاطب جذب کنید.
  • محیط بزرگتری برای نمایش محصول خود خواهید داشت.
  • این بنرها حجم بیشتری از صفحه را اشغال می‌کنند.

همان طور که در دنیای رسانه‌ها همه به دنبال جلوه‌های بصری بزرگ و نمایشگرهای بزرگتر هستند، در دنیای تبلیغات دیجیتال و  تبلیغات PPC هم چنین قانونی صدق می‌کند.

 

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “قدرت بنرهای بزرگ در تبلیغات PPC
  1. محمد رسول
    فروردین ۲, ۱۳۹۴ — ۸:۳۳ ق.ظ

    مطلب بسیار بسیار جالب و مفیدی بود . تشکر فراوان بابت انتشار این مطلب

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !