personal-logo-apllicacion

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۲ خرداد ۱۳۹۴

فروشنده غیر حرفه‌ای فردی است که کت و شلوار بر تن داشته، اما دستش را روی شانه شما می‌گذارد و به گونه‌ای با شما برخورد می‌کند که شما با او احساس صمیمیت بیش از حد می‌کنید. در برابر چنین افرادی، فروشنده‌هایی هستند که تعادلی میان صمیمت و حرفه‌ای بودن در روابط کاری خود ایجاد می‌کنند.

 

در دنیای کپی‌رایتینگ هم چنین اصلی صدق می‌کند و اکثر افرادی که در این زمینه به فعالیت می‌پردازند، معتتقدند که مخاطبان دوست ندارد که در محتوا پیش روی مخاطب از مسائل شخصی‌اش سخنی به میان آید. در صورتی که اکثر افراد دوست دارند محتوا فقط آنها را خطاب قرار دهد.

 

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که جمله بالا به چه معناست؟

 

اکثر مخاطبان وقتی که با واژه‌هایی چون “شما” و “برای شما” مواجه می‌شوند، به شدت ذوق زده شده و ترقیب می‌شوند که بیشتر پیش‌روی کنند.

 

برای درک بهتر این موضوع، کافیست به کپی زیر نگاهی بیاندازید:

your

مخاطبان می‌خواهند که با آنها مستقیما صحبت شده و به آنها این فرصت داده شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرند و به این منظور کافیست حساب شده آنها را مورد خطاب قرار دهید؛ نه اینکه بیش از حد وارد زندگی شخصی آنها بشوید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…
  1. تبلیغات اینترنتی
    خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ — ۸:۰۰ ق.ظ

    تشکر
    ی جورایی توجه به مخاطب درتمامی علومی که با انسانها وجامعه سروکاردارد تاثیر فوق العاده ای روی جلب رضایت مخاطب میشود

  2. فاطمه
    شهریور ۱۲, ۱۳۹۵ — ۱۲:۲۷ ب.ظ

    من به بازاریابی محتوا دارم علاقه مند میشم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم
    میتئنید راهنماییم کنید؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !