Untitled

معرفی کتاب : مقدمه ای برای Call to Action های موثرتر

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

کتاب الکترونیکی “مقدمه ای برای Call to Action های تاثیرگذار”، همان طوری که از نامش مشخص است در مورد بهینه سازی Call to Action ها است و شما در این کتاب، می توانید با راهکار های بسیار ساده ای آشنا شوید که به شما کمک می کنند تا Call to Action های خود را به بهترین نحو طراحی کنید.

البته در این کتاب سه مقطع متفاوت وجود دارد و در اولین قسمت که بخش مقدماتی این کتاب الکترونیکی است، افرادی که با Call to Action ها آشنایی ندارند، می توانند اطلاعات اولیه در رابطه با CTA ها را بدست بیاورند. در  بخش متوسطه این کتاب، خوانندگان با استراتژی های طراحی CTA ها آشنا می شوند و اطلاعات لازم برای طراحی یک CTA مناسب در اختیار آنها قرار می گیرد.

بخش پیشرفته این کتاب آخرین و تکنیکی ترین روش های طراحی CTA ها را ارائه می دهد و بخش اعظمی از این بخش به انتخاب محتوای روی CTA ها اختصاص داده شده است.

کتاب الکترونیک “مقدمه ای برای Call to Action های تاثیرگذار”

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !