url

ملاقات با نورتون جدید، بهانه‌ای برای راه‌اندازی یک کمپین اطلاع رسانی

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۲۶ آبان ۱۳۹۳

اظلاع‌رسانی و افزایش آگاهی، یکی از اهداف عمده‌ای است که کسب‌وکارها برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی انتخاب می‌کنند. اما خیلی از برند‌ها گمان می‌کنند که کمپین‌های تبلیغاتی‌ای که برای افزایش آگاهی راه اندارزی می‌شوند، فقط برای یک بار به آنها کمک کرده و پس از اینکه اطلاع‌رسانی در مورد نام خود را انجام دادند، دیگر نیازی نیست روی چنین کمپین‌هایی تمرکز کنند.

 

در حالی که این کمپین‌ها فقط برای مطرح کردن نام یک برند راه‌اندازی نمی‌شوند و هر برند می‌تواند برای افزایش اطلاع‌رسانی در رابطه با محصول جدید یا سرویس جدیدش یک کمپین با هدف اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی به راه اندازد.

 

کمتر کسی است که نام شرکت سیمنتک را نشنیده و با نرم‌افزار مشهور آنتی ویروس آن که نورتون نام دارد، آشنایی نداشته باشد. اخیرا سیمنتک برای نورتون جدید کمپین تبلیغاتی بنری‌ای راه اندازی کرده که هدفش فقط افزایش آگاهی در مورد نسخه جدید نورتون است با اینکه نام نورتون به اندازه کافی دهان پر کن است، اما همچنان می‌بینیم که نسخه جدیدش به واسطه یک کمپین تبلیغاتی با هدف اطلاع رسانی تبلیغ شده است.

 

در ادامه شما می‌توانید سه سایز از بنرهای این کمپین را مشاهده کنید:

 4298443fa115c7011cd5a05801b8aff9695c89a5

33e91b21847e00d44d594ce7daa72b2e5e7ab0ca

90ead83f322252477d49b489b281e0fd9a065d79

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !