url

نبود Call to Action ها، از دلایل شکست کمپین‌های تبلیغاتی

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

Call to Action ها، دکمه های مجازی‌ای هستند که روی بنر ها و صفحات فرود قرار می‌گیرند و به واسطه عبارتی که به همراه دارند، باعث ترغیب مخاطبان می‌شوند تا رویشان کلیک کنند.

دلیل تاثیرگذاری Call to Action ها بر کمپین های تبلیغاتی این است که با ترغیب کردن کاربر ها به کلیک کردن، باعث افزایش نرخ تبدیل و همچنین CTR (مخفف Click Through Rate) می‌شوند. نبود این جز مهم در فرم ظاهری یک بنر باعث می‌شود تا مخاطب برای ادامه مسیر سردرگم شود و یا به اندازه کافی انگیزه برای کلیک کردن بر بنر در فرد ایجاد نشود.

در زیر، سه نمونه بنر آورده ایم که در آنها Call to Action مناسبی به کار رفته است:

برچسب ها : , , , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !