29082fd7139073a96e56cd84a3d90299

نتایجی که نشنال جئوگرافیک طی ۵ سال از تبلیغات کلیکی گرفت

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۳۰ دی ۱۳۹۳

نشنال جئوگرافیک یکی از با قدمت‌ترین و مشهورترین مجلات در زمینه علوم طبیعی است که از سال ۱۸۸۸ شروع به فعالیت کرده و توانسته با گسترش رسانه‌های خود در طی دوران، روزبه‌روز مطرح‌تر گردد. سال ۲۰۰۷ بود که دفتر واقع در بریتانیا این نشریه تصمیم گرفت از بازاریابی آنلاین بهره برده و با یکی از شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات بازاریابی آنلاین به فعالیت می‌پردازد همکاری کند.

 

 

خلاصه آنچه نشنال جئوگرافیک انتظار داشت:

این نشریه خواستار این بوده که در بریتانیا تعداد مشترکینش افزایش یافته و افرادی که نام خود را برای دریافت مجلات ثبت می‌کنند به شدت با کیفیت باشند. منظور نشنال جئوگرافیک از کیفیت این بوده که افرادی که مشترک می‌شوند، برای مدت طولانی اشتراک خود را حفظ کنند.

 

 

راه حل:

آژانس مورد نظر نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۰۷ یک کمپین PPC برای افزایش ترافیک وب‌سایت این مجله راه‌اندازی کرد و از طرفی برای اینکه دقیقا روی هدف مورد نظر نشنال جئوگرافیک تمرکز کند، به جای استفاده از صفحه اول وب‌سایت این مجله از صفحه فرودی بهره برد که فقط در آن یک فرم ثبت نام گنجانده شده بود.

موفقیت این کمپین در بریتانیا سبب شد که نشنال جئوگرافیک تصمیم بگیرد تا از خدمات تبلیغات با هدفمندی جغرافیایی بهره ببرد و برای ملیت‌های مختلف، کمپین‌هایی شبیه به یکدیگر و با هدف افزایش تعداد مشترکین راه‌اندازی کند.

کلا استراتژی این کمپین‌ها بر اساس افزایش اشتراک‌گیری تعیین شده بود و بازدیدکننده پس از برخورد با بنر نشنال جئوگرافیک و کلیک روی Call-to-Action موجود بر بنر، وارد صفحه فرودی می‌شد که در آن می‌توانست چندین پیشنهاد متفاوت اشتراک‌گیری این مجله را مشاهده کند.

از طرفی به صورت ناخواسته ترافیک وب‌سایت اصلی نشنال جئوگرافیک به شدت افزایش یافت و این مجله توانست نه تنها به هدف اصلی‌اش رسیده، بلکه مورد مهم دیگری را به کمک PPC پوشش دهد.

 

 

نتایج:

  • بواسطه تبلیغات کلیکی، تعداد مشترکین نشنال جئوگرافیک ۱۹۳%، از سال ۲۰۰۷ تا انتهای ۲۰۱۱ افزایش یافت.
  • فقط در سال ۲۰۱۱، حدود ۳۱ هزار نفر مشترک این مجله شدند.
  • ۳۳ میلیون بار بنرهای تبلیغاتی مجله نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۱۱ توسط تبلیغات کلیکی به نمایش گذاشته شد.
  • ۲۵۰ هزار نفر بازدیدکننده مجزا به صفحه فرود اشتراک‌گیری نشنال جئوگرافیک وارد شدند.

 

تعدادی از بنرهای جهانی نشنال جئوگرافیک:

9afaca908bd693569a592cb181e3aaa8

1669fdff4f03a21c3b982d02f087539b74208c42

0f7e73297b0cee0752ab570767c7abac

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !