image

نتایج یک A/B تست از گروه WordStream که برای شما هم جالب خواهد بود

طراحی بنر - نویسنده : فرید اسدی - ۱۰ آذر ۱۳۹۳

هر کسب‌وکاری برای ارائه اطلاعات مربوط به خدمات، محصولات و پیشنهادات خود در وب‌سایتش از بنرهایی با محتوای مرتبط بهره می‌برد. وب‌سایت WordStream هم از چنین روشی برای ارائه اطلاعات در مورد خدماتش استفاده می‌کند و اخیرا چند A/B تست برای بهبود وضعیت بنرهایش انجام داده که در ادامه این مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

تست:

– در اولین قدم، تیم WordStream یک تست با هشت نمونه مختلف انجام می‌دهند تا متوجه شوند طراحی کدام بنرها بهتر بوده و بیشترین نرخ کلیک خوری (Click-Through Rate) را از آن خود می‌کنند.

– پس از اتمام تست صورت گرفته، لیستی از بنرهایی که بیشترین Click-Through Rate را داشته‌اند، استخراج گردید.

image

-در انتها تست‌هایی میان بنرهایی که موضوع مشترک دارند، انجام می‌دهیم تا بهترین هر موضوع مشخص گردد.

نتایج:

در زیر می‌توانید بنرهای موفق را مشاهده کنید:

image

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !