a-b-split-testing-conversion-rate-optimization

نتیجه دو A/B تست جالب در بخش

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

۱. داستین کرتیس یکی از افراد فعال در حوزه فناوری اطلاعات است که در وبلاگ شخصی‌اش، قسمتی برای برقراری ارتباط مخاطبانش قرار داده است. کرتیس روی عبارتی که برای برقراری ارتباط با توئیترش در صفحه “ارتباط با من” وجود داشته، A/B تستی انجام داده و نتایج جالبی دریافت کرده است.

کرتیس در یک نمونه از عبارت “من را حتما در توئیتر دنبال کنید.” و در نمونه‌ای دیگر از “من را در توئیتر دنبال کنید.” استفاده کرده است. پس از انجام A/B تست، نتایج نشان داده که نمونه اول، یعنی “من را حتما در توئیتر دنبال کنید.” ۱۷۳% بهتر از نمونه دوم جواب داده است.

 

 

۲. A/B تست دیگری روی عکس مربوط به بخش “ارتباط با ما” صورت گرفته و مشخص شده نمونه‌ای که به همراه عکس یک شخص است بسیار بهتر از دیگر نمونه ها جواب می‌دهد. محاسبه شده نمونه‌هایی که به همراه تصویر شخصی هستند به اندازه دو برابر نمونه‌های دیگر نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !