image

نصف کودک و نصف دیگر بزرگسال

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲ خرداد ۱۳۹۴

اویان یکی از مطرح‌ترین عرضه‌کنندگان آب معدنی است که استراتژی تبلیغات آن همیشه با خلاقیت‌های به جایی همراه بوده. اخیرا این شرکت یک کمپین چاپی راه‌اندازی کرده که در آن نشان می‌دهد که اویان در تمام دوران زندگی همراه انسان‌ها است.

 

نکته اصلی این کمپین همان ایجاد احساساتی است که با شوخ‌طبعی همراه بوده و همین مهم ناخودآگاه سبب می‌شود که نطر مخاطب جلب گردد.

image

image

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “نصف کودک و نصف دیگر بزرگسال
  1. مجتبی
    خرداد ۲, ۱۳۹۴ — ۵:۳۹ ق.ظ

    واقا روح آدمو شاداب میکنه . همیشه تبلیغات این چنینی رو تحسین میکنم

  2. امید
    خرداد ۳, ۱۳۹۴ — ۵:۴۶ ق.ظ

    نه بابا
    این هم شد تبلیغ
    تبلیغ فقط ایرانی ها
    بچین بچین نچین
    خدایی اینجا از خلاقیت خبری نیست

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !