تبلیغات کلیکی

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

– هدف‌گذاری جغرافیایی، هدف‌گذاری جغرافیایی و باز هم هدف‌گذاری جغرافیایی: چرا محصولی که می‌دانیم فقط در شهر تهران فروش دارد را در شهری مانند سمنان تبلیغ کنیم که در آن هیچ گونه بازاری برای فروش این محصول وجود ندارد. هدف‌گذاری جغرافیایی این امکان را به شما می‌دهد تا تبلیغات خود را فقط به ساکنین شهر هایی نمایش دهید که نیازمند محصول شما هستند.

 

– پیشنهاداتی بدهید که دست رد به آنها زده نشود: فصل حراج شماست؟ آیا سفارشات خود را رایگان ارسال می‌کنید؟

 

شما می‌توانید با آوردن عباراتی چون “ارسال رایگان”، “تخفیف ۵۰%” و غیره، بازدیدکنندگان بنر خود را ترقیب کنید تا رو آن کلیک کنند.

 

– زمان: فراموش نکنید که زمان آغاز کمپین تبلیغاتی شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در نظر بگیرید که چه زمانی برای فروش محصولات شما مناسب‌تر است . البته اکثر کسب‌وکار ها می‌توانند در هر زمانی به تبلیغات بپردازند و تعداد محدودی هستند که هر زمانی برای تبلیغات آنها مناسب به نظر نمی‌آید.

 

– صفحه اول وب‌سایت شما، صفحه فرود نیست: هنگامی که در یک بنر، محصولی خاص تبلیغ می‌شود و صفحه فرود مرتبط با آن بنر، صفحه اول وب‌سایتی باشد که در آن محصولات دیگری هم قرار دارد، شک نکنید که آن کمپین تبلیغاتی شکست خواهد خورد. در چنین مواقعی یا باید یک صفحه فرود ساده طراحی کنید یا اینکه بنر خود را به صفحه مختص به آن محصول مرتبط کنید.

 

– هدف‌گذاری موضوعی: حتما در حین ایجاد کمپین تبلیغاتی خود از این مورد غافل نشوید. زیرا با انتخاب موضوعی اشتباه، بنرهای شما به افرادی نمایش داده خواهد شد که مخاطب شما نیستند و در حقیقت هزینه ای که بابت تبلیغات کلیکی داده اید موثر واقع نشده.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !