Like

نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما می‌دانید که تغییر شکل محتوا و مناسب سازی آن برای هر شبکه اجتماعی چه مقدار زیادی از متخصص تولید محتوا زمان می‌گیرد. برای اینکه زمان تلف نشود، متخصصین مخاطبانشان را تشویق می‌کنند تا محتوای آنها را به اشتراک بگذارند. اما نکاتی مهم در بازاریابی محتوا وجود دارد که بدون رعایت آنها، این پروسه صورت نخواهد گرفت:

– مطمئن شوید که دکمه‌های مربوط به اشتراک گذاری در رسانه‌های اجتماعی، زیر پست‌های شما وجود دارد و در دید و دسترس است. در غیر این صورت بی‌شک مخاطبانتان هم به فکر اشتراک‌گذاری نخواهند افتاد.

– از Call-to-Action ها بهره برده و مخاطبان خود را تشویق کنید که وارد حساب‌های کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی شوند. حتی می‌توانید روی Call-to-Action های خود از آنها بخواهید تا نظرات و پیشنهاداتشان را در فیسبوک یا توئیتر به اشتراک بگذارند تا شما هم بتوانید از آنها بهره ببرید.

– اگر در مورد یکی از شبکه‌های اجتماعی مطلب نگارش می‌کنید، بد نیست درنظر داشته باشید که می‌توانید مخاطبان خود را تشویق کنید تا پا به حساب کاربری شما در همان شبکه اجتماعی گذاشته و نظراتشان را به اشتراک بگذارند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت
  1. تبلیغات اینترنتی
    خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ — ۸:۰۴ ق.ظ

    تشکر از بابت زحمات شما عزیزان

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !