838_landing-page-roi

نکاتی مهم برای ساخت صفحه فرود از دید وب‌سایت ویسکرال

طراحی صفحه فرود - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

صفحه فرود، اولین فرصتی است که در اختیار شما قرار می گیرد تا یک تصویر فوق‌العاده از سایت خود در ذهن کاربران ایجاد کنید. زیرا صفحه فرود، اولین صفحه‌ ای است که یک کاربر بعد از کلیک روى بنز تبلیغاتى شما با آن مواجه می شود. صفحه فرود در حقیقت صفحه‌ای است که کاربر بدون جستجو، محتوای مورد نظر خود را در آنجا یافته‌است. البته باید بدانید که این صفحه هم می‌تواند باعث موفقیت و هم شکست شما شود.
برای اینکه صفحه فرود شما موفقیت آمیز عمل کند باید به نکات زیر توجه کنید:
نکات اصلی مربوط به محتوا
–    در ساختار صفحه فرود شما، باید از عکس‌ها، اینفوگرافیک‌ها و تیزرهای کوتاه استفاده شده‌ باشد.حتما توجه داشته باشید که در تمام مواردی که ذکر شد، باید پیام شما به مخاطب بیان گردد و نه محتوایی که به موضوع اصلی ارتباط نداشته باشد.
–    برای رساندن پیامتان، می‌توانید از لیست‌ های فهرست‌وار استفاده کنید چون اکثر کاربران علاقه‌ ای به خواندن مطالب پر حجم ندارند.
–    محتوای خود را با زبان ساده بیان کنید.
–    یک تیتر مناسب و مرتبط با محتوای مورد نظرتان، در صفحه فرود خود قرار دهید.
–    اگر صفحه شما به همراه یک فرم درخواست انجام فعالیت (Call To Action) است، سعی کنید مجموع آن را به یک جمله ساده خاتمه دهید واگر توانایی خلاصه کردن دستور مورد نظر را ندارید، آن را مطالعه کرده تا دریابید که متن CTA شما عاری از هر گونه ابهام است.
–    اگر برای گرفتن اطلاعات بیشتر نوشته‌ای ایجاد کرده‌اید، آن را درشت کرده و سپس آیکونی در کنار آن قرار دهید.
نکات مربوط به ایجاد فرم تماس:
–    می‌توانید یک Call To Action با عنوان “اطلاعات بیشتر را برای من ارسال کنید” در بالای صفحه فرود خود ایجاد کرده و با استفاده از آن اطلاعات کاربران را دریافت کنید.
–    از یک تیتر ساده استفاده کنید
–    در بالای فرم ارتباطی خود از یک تصویر استفاده کنید که به محصول شما مرتبط باشد.
–    در صفحه درخواست فرم ارتباطی، یک محل دریافت کد امنیتی ایجاد کنید تا Spam ها نتوانند درخواست ارسال فرم بدهند.
–    به جای دکمه ثبت از دکمه‌ای جدید با نام “اطلاعات بیشتر را دریافت کنید” استفاده کنید.
–    در محل تکمیل اطلاعات کاربر، جای تصویر و اطلاعات کاربر از یک نمونه ساده استفاده کنید. یعنی به جای واژه اسم از نام و به جای عکس فرد هم از یک تصویر نامشخص که نمایانگر انسان باشد، استفاده کنید.
–    از ایجاد یک فرم حفظ حریم خصوصی و فرم ضد اسپم در کنار ایمیل خود استفاده کنید.
در مقاله‌ی دیگر در مورد تاثیر بنر و نرخ تبدیل در یک صفحه فرود صحبت کرده نمونه صفحه فرود معرفی کرده‌ایم.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !