inbound-marketing-call-to-action

نکته ای مهم در مورد رابطه Call to Action و اطلاعاتی که از کاربر می خواهید

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

همان طور که می دانید Call to Action ها در صفحاتی که برای گرفتن عضویت در یک وب سایت و یا دریافت خبرنامه ها هستند، به عنوان آخرین مرحله برای ثبت نام قرار داده می شوند. برای خیلی از صاحبان وب سایت ها سوال است که چرا با اینکه وضعیت وب سایتشان مناسب است ولی افراد در وب سایتشان عضویت نمی گیرند و همچنین چرا کسی به عضویت در خبرنامه هایشان علاقه ای نشان نمی دهد. یکی از دلایل اصلی این موضوع که باعث می شود افراد در مراحل ثبت نام خود را طی نکرده و به Call to Action نرسانند، این است که صاحبان وب سایت ها می خواهند اطلاعات بسیاری را یک جا از فرد دریافت کنند که خیلی مواقع، آن قدر اطلاعات خواسته شده بی مورد  است که حتی فرد احساس نا امنی می کند.

شما در درجه اول می توانید با دریافت اطلاعات ضروری، عضویت را گرفته و در صورت لزوم در صفحه ای دیگر بقیه اطلاعات را دریافت کنید. برای مثال به نمونه زیر دقت کنید:

 

همان طور که مشاهده می کنید وب سایت ووردپرس برای گرفتن عضویت فقط نام حساب کابری انتخابی، رمز عبور انتخابی و ایمیل کاربرش را می خواهد و این سیستم عضویت گیری باعث می شود که فرآیند ثبت نام با سرعت خیلی بالایی صورت گیرد و همچنین دیگر فرد احساس نکند که اطلاعات بیش از حدی از او گرفته شده است.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !