c6dbd613d21c637807cecec09468724e5e9cce3d

نگاهی اجمالی به نتایج حاصل از یک کمپین PPC از برند سابوِی

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

سابوِی یکی از مشهورترین کافه‌رستوهای زنجیره‌ای آمریکایی است که توانست به واسطه کیفیت خوب و همچنین تنوع محصولاتش خود را در سراسر جهان مطرح کند. این برند کار خود را با عرضه غذاهای فوری آغاز کرد و بعدها تصمیم گرفت روی تولید و عرضه محصولاتی چون قهوه و شیرینی هم تمرکز کند. در اینجا قصد داریم در مورد یکی از کمپین‌های تبلیغاتی سابوِی صحبت کنیم که در آن بیشتر به شیوه کلیکی تبلیغات آنلاین تمرکز شده است:

 

چالش: سابوی در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت بیشتر روی حساب‌های کاربری خود در رسانه‌های اجتماعی تمرکز کند و به همین علت تحولات بسیاری را روی محتوای خود اعمال می‌کند. ولی متوجه می‌شود که مخاطبانش به اندازه کافی با کیفیت نیستند و در این راستا باید کاری انجام دهد.

 

راهکار: سابوی تصمیم گرفت از طریق تبلیغات اینترنتی مخاطبان حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهد. PPC یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است که بوسیله آن می‌توان به این هدف رسید. سابوی یک سری بنر تبلیغاتی طراحی کرد که صفحه فرود آنها، حساب کاربری فیسبوکش بودند و به این واسطه توانست به نتایج زیر دست یابد.

 

f4b001f673a9fc1f359d13d27aa8c8b9d5e76194

نتایج:

 

– تعداد لایک‌های حساب کاربری فیسبوک سابوی ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافت.

– میزان فعالیت کاربران در حساب کاربری فیسبوک سابوی ۷۴۰% افزایش یافت.

– به صورت هفتگی ۱.۳ میلیون نفر به حساب کاربری فیسبوک سابوی وارد شدند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !