Iranian-Communications-Ministry-Forces-Irancell-to-Sell-21-Percent-Stake

نگاهی به فاز دوم کمپین “تجربه زندگی دیجیتال با ایرانسل”

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد، درباره یکی از کمپین‌های ایرانسل گفتم که برای افزایش تعداد مخاطبانش در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده بود. اخیرا ایرانسل کمپینی جدید راه‌اندازی کرده که فاز دوم کمپین ذکر شده به حساب می‌آید، ولی در آن به موضوعی دیگر پرداخته و بیشتر روی خدمات اینترنتی‌اش تمرکز دارد.

 

کمپین‌های تبلیغاتی که برای اطلاع‌رسانی خدمات جدید یک برند راه‌اندازی می‌شوند، معمولا دارای یک صفحه فرود اختصاصی هستند که در این کمپین ایرانسل هم از چنین صفحه فرودی استفاده شده است و ایرانسل به درستی یک صفحه فرود طراحی کرده تا تعرفه‌های جدید خدمات اینترنتی خود را معرفی کند.

 

blogad1

blogad2

از سوی دیگر ایرانسل یکی از بهترین تعرفه‌های خود را روی بنر گنجانده که به تنهایی سبب می‌شود که مخاطبان اینترنت گوشی‌های همراه روی بنر ایرانسل کلیک کنند.

از آنجایی که این کمپین ایرانسل به صورت نمایش بنر است، اطلاعاتی از وضعیت آن منتشر نخواهد شد. ولی با توجه به رعایت اصول طراحی این کمپین، می‎‌توان دریافت که ایرانسل در مسیر خود خوب عمل کرده.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “نگاهی به فاز دوم کمپین “تجربه زندگی دیجیتال با ایرانسل”
  1. محمد رضا
    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴ — ۷:۰۳ ق.ظ

    عالی بود. مرسی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !