slider2

نگاهی به نتایج کوتاه‌مدت کمپین تبلیغات کلیکی هتل قصر طلایی

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲۲ تیر ۱۳۹۴

قصر طلایی یکی از هتل‌های بزرگ و بسیار مجلل شهر مشهد است که اخیرا برای تبلیغات خود به بازاریابی آنلاین رو آورده و یک کمپین تبلیغات کلیکی آغاز کرده است. در ادامه نگاهی به نتایج اولیه کمپین تبلیغات کلیکی هتل قصر طلایی می‌اندازیم:

 

این هتل قبل از اینکه کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کند، در یک بازه ده روزه توانست ۳۰۲ رزرو به ثبت برساند، در صورتی که پس از ۱۰ روز از شروع کمپین تعداد رزروها حدود ۳۰% افزایش یافت. یعنی در یک بازه ده روزه دیگر، ۳۹۸ سفارش به ثبت رسید.

 

از سوی دیگر آنالیز وب‌سایت هتل قصر طلایی نشان می‌دهد که Session های ایجاد شده جدید، حدود ۶۸% کل Session های ایجاد شده را تشکیل می‌دهند.

Pageviews

جالب اینجاست که یکی از Goal های تعیین شده در گوگل آنالیتیکس دسترسی مخاطب به صفحه رزرواسیون آنلاین بوده که نسبت به ماه قبل، رشدی ۱۰۰۰% درصدی داشته.

نتایج این کمپین نشان می‌دهد که هتل‌ها هم می‌توانند در کانال‌های آنلاین تبلیغاتی، بازاریابی کرده و مشتریان خود را افزایش دهند.

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !