avajangrma

نگاهی به کمپین “قدرتمندترین شوالیه NVIDIA” از آواژنگ

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : علیرضا حسینی - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

بی‌شک اکثر شما که کاربران کامپیوترهای شخصی هستید، با شرکت NVIDIA آشنایی دارید که در حوزه تولید پردازنده‌های گرافیکی به فعالیت می‌پردازد. اخیرا این شرکت یک پردازنده با نام TITAN X تولید و عرضه کرده و شرکت‌های مختلف سازنده کارت‌های گرافیکی همگی به این پردازنده رو آورده‌اند. اخیرا شرکت آواژنگ که نمایندگی اصلی گیگابایت در ایران است، برای کارت گرافیک جدید خود که به این پردازنده مجهز شده یک کمپین تبلیغاتی راه به صورت نمایش بنر راه‌اندازی کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

آواژنگ با هدفگیری صحیح مخاطب، دقیقا افرادی که به این نوع محصولات علاقه نشان می‌دهند را هدفگیری کرده و سوی دیگر برای بنرهای این کمپین هم کپی مناسبی تهیه کرده است. از سوی دیگر بنرهای آن دقیقا در وب‌سایت‌هایی قرار گرفته که در آنها می‌توان افراد علاقمند به بازی‌های ویدئویی را پیدا کرد.

 

شعار مناسب این کمپین به خوبی میزان قدرت این کارت گرافیکی را  به مخاطب منتقل می‌کند. فریم‌های بنر با فاصله زمانی مناسبی تعویض می‌شوند و کاربر به راحتی می‌تواند محتوای روی بنر را مشاهده کند. از سوی دیگر از آنجایی که چشم مخاطبان NVIDIA با رنگ سازمانی این برند آشنایی دارد، آواژنگ از آن در بنرهای تبلیغاتی خود بهره برده.

 

Nvidia-Zoomg-468x70-low

 

صفحه فرود این کمپین همان خبری است که آواژنگ برای عرضه این کارت گرافیک منتشر کرده است. از آنجایی که مخاطبان هدف آواژنگ افرادی حرفه‌ای هستند، محتوای مناسبی برای آنها فراهم شده و می‌توانند اطلاعات خوبی در رابطه با این کارت گرافیکی بدست آورند.

 

Untitled

آواژنگ می‌توانست یک صفحه فرود اختصاصی برای این کمپین طراجی کرده و با یک سری طرح گرافیکی بهتر، مخاطبان را سریع‌تر به کارت گرافیکی جدیدش جذب کند.

 

ایراد دیگر این کمپین نداشتن کد ردیابی UTM است که بواسطه آن شرکت آواژنگ می‌توانست تحلیل بهتری از کمپین تبلیغاتی خود بدست آورد. اما از سوی دیگر گوگل آنالیتیکس می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار این مجموعه قرار دهد تا بتوانند میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را دریابند.

 

به نظر می‌آید که آواژنگ مخاطب‌های هدف خود را با این کمپین نشانه‌گیری کرده و به همین دلیل مستقیما به سوی کمپین فروش نرفته و بیشتر هدفش اطلاع‌رسانی در مورد این کارت گرافیکی قدرتمند به حساب می‌آید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !