sahar

نگاهی به یک کمپین که فقط یک دکمه فراخوان ناجی آن شد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : علیرضا حسینی - ۱۰ تیر ۱۳۹۴

گروه نرم‌افزاری سحر از شرکت‌هایی است که در حوزه توسعه و عرضه نرم‌افزارهای مدیریتی به فعالیت می‌پردازد و اخیرا یک کمپین تبلیغاتی در شبکه تبلیغات داشته که بواسطه بهینه‌سازی بنرهای تبلیغاتی آن، توانسته نتایج خوبی از خود برجا بگذارد.

 

با مقایسه بنر اولیه و بنر بهینه‌سازی شده کمپین تبلیغاتی این گروه نرم‌افزاری، سریعا متوجه می‌شوید که چه تغییر بزرگی روی بنر اولیه صورت گرفته:

 

Banner1

بنر اولیه

Banner2

بنر بهینه‌سازی شده

همان طور که در بالا قابل مشاهده است، گروه نرم‌افزاری سحر برای بهینه‌سازی بنر تبلیغاتی خود یک تغییر در نمونه اولیه بنرش صورت داده که در حقیقت همان تعبیه کردن دکمه فراخوان تغییری است که روی بنر اولیه این کمپین صورت گرفته‌است.

با همین تغییر ساده، این شرکت توانسته نرخ تبدیل فوق‌العاده‌ای از خود به جا بگذارد که این عدد برابر با ۴% است. از سوی دیگر این گروه نرم‌افزای یک سری تغییرات جزیی در صفحه فرود خود ایجاد کرده که در حاصل شدن این نرخ تبدیل تاثیرگذار بوده.

البته موفقیت این کمپین تبلیغاتی فقط به اینجا محدود نشده و گروه نرم‌افزاری سحر توانسته ۳۷ سفارش فروش به ثبت برساند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !