image

نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل

تبلیغات آنلاین - نویسنده : فرید اسدی - ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

همه ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است. بررسی‌هایی که در آخر سال میلادی ۲۰۱۵ صورت گرفته‌اند، نشان می‌دهند که در سال گذشته صنعت موبایل شاهد رشدی ۷۶ درصدی بوده.

برخی از کسب‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این شکل‌اند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد. در ادامه به معرفی دو راهکار می‌پردازیم که در حال حاضر داخل ایران در دسترس هستند و به کمک آنها می‌توانید تبلیغات موبایلی خود را شروع کنید.

 

تبلیغات درون اپلیکیشنی

این تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود و در حال حاضر فقط برای نمایش آگهی‌ها در سیستم‌عامل اندروید است.  شیوه تبلیغات موبایلی در زمانی بوجود آمد که صاحبان اپلیکیشن‌ها به این فکر افتادند که به کسب درآمد بیشتری از اپلیکیشن‌های بپردازند.

application-promote

تبلیغات روی صفحات وب در موبایل

طبق گزارش ای‌نتورک، ۴۰٪ ترافیک وب در ایران را موبایل، ۷٪ تبلت و ۵۳٪ باقیمانده را دسکتاپ تشکیل می‌دهد. در این حالت از تبلیغات موبایلی، تبلیغات شما در صفحات وب، روی موبایل و تبلت نمایش داده خواهند شد.

بهتر است که چنین راهکار تبلیغاتی‌ای را با آژانس‌هایی امتحان کنید که به واسطه هدفمندی موبایلی و تبلیغات روی تبلت‌ها، می‌توانند شما را فقط به کاربران این گجت‌ها نمایش دهند.

اخیرا دو کمپین در دو حالت گفته شده در ای‌نتورک راه‌اندازی شده‌اند که هر دو کمپین، ۱۲٪ نصب اپلیکیشن و عضویت در کانال تلگرام داشته‌اند.

 

جالب اینجاست که متخصصانی که در زمینه موبایل به فعالیت می‌پردازند، پیشبینی می‌کنند که رشد موبایل همواره ادامه خواهد داشت و به نظر می‌آید که تبلیغات موبایلی هم بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل
  1. فید بک : نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل | پرتال روزنه نور

  2. دانیال
    فروردین ۲۵, ۱۳۹۵ — ۱۰:۱۸ ق.ظ

    خیلی آموزنده بود مرسی
    یک سوال . مکانیسم تبلیغات کلیکی چطوری هست ، برای اینکه در یک اپلیکیشن موبایل بتوان تبلیغات کلیکی انجام داد نیاز به چه زیرساخت هایی هست ؟
    از لینک های هدف دار در ppc استفاده میشود ؟
    قوانین کافه بازار برای اپلیکیشن های با قابلیت تبلیغات کلیکی چیست ؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !