01_Lobby-01

هدفگیری مجدد، گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات هتل‌ها

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۷ مهر ۱۳۹۳

تبلیغات بنری، یکی از مفیدترین روش‌های تبلیغاتی آنلاین به شمار می‌آیند که هم از لحاظ اثرگذاری به خوبی عمل کرده و هم اینکه از لحاظ هزینه‌ای برای تبلیغ‌دهنده‌ها مناسب هستند. گوگل هم یکی از شرکت‌هایی است که در این زمینه به فعالیت می‌پردازد و توانسته به واسطه سرویس‌های خوبش، به یکی از موفق‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی تبدیل گردد.  مدتی است که شرکت گوگل در سیستم شبکه تبلیغاتی‌اش، یک سیستم هدف‌گیری مجدد (Retargeting) بوجود آورده است که بواسطه آن تبلیغ‌دهنده می‎‌تواند بر اساس علاقمندی مخاطبش، تبلیغش را به صورت همزمان در چندین وب‌سایت به او نشان دهد. البته بدیهی است که این وب‌سایت‌ها باید با شبکه تبلیغاتی گوگل همکاری داشته باشند که سیستم هدفگیری مجدد در آنها وجود داشته باشد.

 

این متد تبلیغاتی باعث می‌شود که مخاطب بیشتر تحت عمل اطلاع رسانی قرار گرفته و احتمال اینکه به وب‌سایت تبلیغ‌دهنده بازگردد، افزایش یابد. البته اصل هدفگیری مجدد از جایی بوجود می‌آید که گوگل می‌تواند بواسطه یک سری راهکار خاص، علاقمندی‌های مخاطب هدفش را شناسایی کرده و او را چندین بار با یک تبلیغ مواجه کند.

 

در ادامه این مطلب یک نمونه موردی را بررسی خواهیم کرد که برای هتل داران می‌تواند بسیار مفید واقع شود:

 

نمونه موردی: یک هتل لوکس در نیویورک تصمیم می‌گیرد که از هدفگیری مجدد برای افزایش ترافیک بخش برگزاری عروسی وب‌سایتش بهره ببرد.

 

مجله مشهور Business Week در آخر سال ۲۰۱۳ ، اعلام کرد که برگزاری عروسی به یک کسب‌وکار ۵۱ بیلیون دلاری تبدیل شده و دیگر نمی‌توان آن را دست کم گرفت. هتل‌ها هم از برگزارکنندگان عروسی‌ها به حساب می‌آیند و بخش بزرگی از درآمد خود را از این طریق بدست می‌آورند.

یکی از هتل‌های مشهور شهر نیویورک در سال گذشته یک کمپین تبلیغاتی بنری برای خود به راه انداخت و پس از آن، بواسطه اطلاعاتی که از آن کمپین بدست آورد، تصمیم گرفت که برای افرادی که یک یا چند بار وارد بخش برگزاری عروسی وب‌سایتش شده‌اند، یک کمین هدفگیری مجدد به راه بیاندازد.

 

نتایج:

 

زمان کمپین: سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳

 

اتفاقات بزرگی که رخ داد:

– حدود سیصد و شست هزار نمایش تبلیغ به واسطه هدفگیری مجدد صورت گرفت.

– حدود ۴۵۵ بازدیدکننده واجد شرایط وارد بخش برگزاری عروسی این هتل شدند.

 

هزینه: ۷۸۹.۴۸ دلار

 

هزینه به ازای بازدیدکننده واجد شرایط: ۱.۷۷ دلار

 

تعداد موقعیت‌های فروش (افرادی که وارد پروسه بستن قرارداد شدند): ۲۲

 

 

 

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !