billboard-hashtag

هشتگ‌ها پلی ارتباطی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

هشتگ (#) یکی از امکاناتی است که اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار افراد فعال درون این شبکه اجتماعی قرار گرفت و بعدها این امکان آنقدر پرطرفدار شد که عاملان شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، گوگل پلاس و همچنین اینستاگرام هم استفاده از هشتگ‌ها را به قابلیت‌هایشان افزودند. هر کلمه یا هر عبارت می‌تواند یک هشتگ را به خود اختصاص دهد و در حقیقت این نماد یک گروه‌بندی برای کلمات و عبارات ایجاد می‌کند و برای اینکه مطلب شما در آن گروه‌بندی‌ها قرار بگیرد کافی است که در مطلب‌تان از هشتگ و اسم گروه‌بندی مورد نظرتان استفاده کنید.

hashtag-social-media

اما سوال اینجاست که چگونه از هشتگ‌ها در مسیر تبلیغات آفلاین استفاده کنید؟

قبلا مقاله ی با عنوان ۶ اشتباه بزرگ در استفاده از هشتگ‌ها که به هیچ وجه نباید آنها را مرتکب شد توضیح دادیم که باید مراقب گفتگو‌ها و تغییرات مرتبط با هشتگ انتخابی نیز باشید ، در اینجا نیز به موضوع ارتباط هشتگ با دنیای آنلاین و آفلاین می پردازیم.

دو راهکار برای بهره‌بری از هشتگ‌ها در تبلیغات آفلاین وجود دارد که هر دو را در ادامه عنوان می‌کنیم:

  1. شما می‌توانید هشتگ‌های خود را درون تبلیغات بیلبوردی، آگهی‌های بازرگانی، مجلات و حتی در تبلیغات اتوبوسی خود عنوان کنید تا افراد بتوانند از حضور شما در فضای آنلاین آگاه شوند.
  2.  شما می‌توانید در رویداد‌های خود جنگ‌های هشتگی به راه بیاندازید و به افرادی که از هشتگ شما استفاده کرده اند به قید قرعه جایزه اهدا کنید. مدتی است که در اینستاگرام مسابقات عکاسی ای باب شده که بر پایه استفاده از هشتگ‌ها راه اندازی شده اند و شرکت‌کنندگان برای شرکت دادن عکساشان در مسابقه هشتگ مختص به نام مسابقه را عنوان می‌کنند.

شما هم می‌توانید از دو راهکار بالا برای مطرح کردن هشتگ‌هایتان بهره ببرید و در حقیقت فضای آنلاین هشتگی خود را در فضای آفلاینتان مطرح سازید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “هشتگ‌ها پلی ارتباطی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین
  1. مالان مارکت
    آبان ۲۷, ۱۳۹۴ — ۱۲:۱۲ ب.ظ

    سلام خیلی عالی بود مطلبتون واقعا که الزامی هست برای هر کسب و کار حرفه ای که از این مطالب مفید استفاده کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !