client-questions

هفت راه برای بهبود ارتباط با مشتریان سفت و سخت

ارتباط با مشتری - نویسنده : رامین جابری - ۵ آبان ۱۳۹۳

حتما برای شما هم پیش آمده که با مشتری‌ای سرسخت سر و کار داشته و نتوانسته اید همچنان نقاط درد این فرد را به طور تمام و کمال دریافت کرده و در مشکل او را حل کنید. در حقیقت تعداد اندکی از مشتریان هر کسب‌وکاری، چالش‌هایی دارند که گمان می‌کنند باید با سرعت زیادی این چالش‌ها برطرف گردند.

 

اخیرا وب‌سایت Agency Post مطلبی منتشر کرده و راهکارهایی برای ارتباط بهتر با مشتریان سرسخت ارائه داده است که این راهکارها عبارتند از:

– خود را مدیریت کنید.

– روی ارتباط خود، سرمایه‌گذاری کنید.

– از سوی خود صحبت کرده و از نهاد من استفاده کنید.

– به صورت حضوری مشتری خود را ملاقات کنید.

– اگر لازم شد به صورت جدی و سرسختانه به گفتگو بپردازید.

– با مدیر ارشد ارتباط برقرار کنید.

– اگر هیچ کدام از موارد بالا جوابگو نبودند، ارتباطتان را قطع کنید.

 

شما می‌توانید متن کامل این مطلب را از اینجا مطالعه کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !