empathy

چگونه همدلی با مخاطب، باعث فروش بیشتر از طریق ایمیل می شود؟

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۶ مهر ۱۳۹۳

در این روزها که مردم به شدت برای خرید محصولات متنوع تحت بمباران تبلیغاتی قرار می‌گیرند، صاحبان خیلی از کسب‌وکارها گمان می‌کنند ایمیل‌های تبلیغاتی هم جز همان بمباران تبلیغاتی که می‌توان گفت که در کاربر هم بی‌اثر هستند، به شمار می‌آیند.

 

اما خیلی از متخصصان بازاریابی معتقدند که این ایمیل‌های تبلیغاتی بی‌اثر، با کمی تغییرات و شخصی سازی می‌توانند در مخاطب تاثیر مثبت گذاشته و او را به موقعیت فروش تبدیل کنند. اما ما قبلا در مورد شخصی سازی و تغییرات ایمیل‌ها صحبت کرده ایم و اینجاست که باید وارد بعدی جدید از دنیای ایمیل شویم. ایمیل‌ها باید در مخاطب این حس را ایجاد کند که برند شما برای همدلی و کمک آمده و هدفش فقط فروش و سود کردن نیست!

 

در ادامه به شما راهکاری در سه قدم ارائه می‌دهیم که حتما به شما در ایجاد حس همدلی با مخاطب کمک خواهد کرد:

 

۱- متوجه شوید که دریافت کننده ایمیل شما به چه چیزی نیاز دارد؟

به جای یک متن ساده عمومی، سعی کنید به صورت شخصی‌سازی شده، فرد مورد نظر خود را در ایمیل خطاب قرار دهید. البته قبل از شخصی سازی ایمیل باید ببینید که نقطه درد مخاطبتان در چیست و در چه زمینه و کجا می‌توانید به او کمک کرده و سرویسی مناسب به او ارائه دهید. باید در نظر داشته باشید که هدف کمپانی شما، کمک به مخاطب است و نه فقط فروش محصول و اینجاست که همدلی حقیقی صورت می‌گیرد.

 

۲- بلافاصله یک محتوا ارزشمند ارائه دهید

شما فقط با معرفی محصولات خود نمی‌توانید با مخاطبتان همدلی کرده و به کمکی کنید که شایسته او باشد. پس باید بوسیله محتوایی مفید او را به خود جذب کنید. محتوا حکم پادشاه را داشته و خواهد داشت. شما می‌توانید به واسطه یک بلاگ و ارسال پست‌های آن به مخاطبانتان، آنها را آگاه کرده و به آنها موضوعاتی را آموزش دهید که به آنها کمک می‌کند تا کسب‌وکار بهتری داشته باشند. همین جاست که مخاطب به شما اعتماد کرده و به شناخت محصولات و خدمات شما علاقه نشان می‌دهد.

 

۳- اگر براتون ممکن است، با ما ارتباط برقرار کنید

پس از اینکه به مخاطب خود محتوای مورد نیازش را دادید، وقت آن می‌رسد که کمی با احتیاط با او ارتباط برقرار کرده و او را در جریان کار خود قرار دهید. اینجاست که آن فرد حس نمی‌کند که شما یک غریبه به شمار نمی‌آیید و به او قبلا کمک کرده‌اید و وقت آن رسیده یک ارتباط حرفه‌ای با او ایجاد کنید.

 

در انتها باید بگویم که همیشه در کسب‌وکار خود موضوع همدلی و کمک به مخاطب و مشتری خود را از یاد نبرید. زیرا همین مورد باعث می‌شود که بیشتر مورد توجه قرار گرفته و نشان دهید که برای کمک به مخاطب خود پیش قدم شده اید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چگونه همدلی با مخاطب، باعث فروش بیشتر از طریق ایمیل می شود؟
  1. مرکز توزیع شارژ ارزان
    مهر ۳۰, ۱۳۹۳ — ۱۰:۳۲ ق.ظ

    در یک کلام؛
    مشتری باید ما را در میدان نبرد تبلیغات ،
    یار خودش به حساب آورد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !