image

هنگامی که آسیا‌تک با یک کمپین تبلیغاتی‌، مشتری مداری می‌کند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۶ دی ۱۳۹۳

آسیا‌تک یکی از ISP هایی است که توانست با ارائه خدمات خوب و به صرفه، تعداد بسیاری از کاربران ایرانی اینترنت را به خود جذب کند و با مشتری مداری، به حفظ آنها توجه ویژه‌ای داشته باشد. اخیرا آسیاتک یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده که در آن، بیشتر روی موضوع مشتری مداری تمرکز می‌کند.

 

در بنرهای این کمپین تبلیغاتی، می‌توان مشاهده کرد که باشگاه مشتریان آسیاتک بسیار مورد توجه قرار گرفته و از طرفی این برند برای افزایش تماس تلفنی، شماره تلفن بخش مشتریان خود را روی بنر تبلیغاتی قرار داده است.

 

متاسفانه این کمپین فاقد صفحه فرود بوده و مستقسما با کلیک بر بنر آسیاتک واردروب‌سایت آن می‌شویم. در صورتی که آسیاتک می‌توانست باشگاه مشتریان خود را  صفحه فرود قرار داده یا اینکه کلا به منظور عنوان کردن مشتری مدار بودنش، یک صفحه فرود با محتوای مرتبط ایجاد می‌کرد.

 

00901718


برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !