image

هنگامی که آیکیا با خلاقیت به خدمات سرهم سازی محصولاتش می‌نازد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱ اسفند ۱۳۹۳

آیکیا یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است که توانسته نام خود را از کشور سوئد به یک برند جهانی تبدیل کند. کمپین‌های تبلیغاتی آیکیا همیشه مورد توجه بازریابان بوده و همواره توانسته در آنها خلاقیتش را به نمایش بگذارد و هر فردی متوجه می‌شود که ایده پردازان این برند چه قدر ذهنیت خاصی برای ارائه ایده دارند.

 

اخیرا آیکیا به کمک آژانس تبلیغاتی تینک که در کشور آلمان واقع شده، کمپینی برای تبلیغ سرویس سرهم سازی اش به راه انداخته که به واسطه خلاقیت، در جلوه‌های بصری این کمپین نشان داده که شاید کمی سرهم سازی محصولات آیکیا آسان نباشد و خریداران این برند می‌توانند با پرداخت هزینه کمی این انجام این کار را به خود آیکیا واگذار کنند.

 image

چنین کمپین‌هایی که برای تبلیغات سرویس‌های مربوط به یک برند راه‌اندازی می‌گردند، فقط به واسطه خلاقیت سبب جذب مخاطب می‌شوند و بدون بهره‌وری از این ویژگی محتوایی، مخاطب هیچ وقت درگیر اصل موضوع نخواهد شد.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “هنگامی که آیکیا با خلاقیت به خدمات سرهم سازی محصولاتش می‌نازد
  1. فید بک : یک نمونه از یک روش جذاب در انتقال پیام | پرتال تبلیغاتی کشور

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !