df45e36f0fb9eb8be75006694f5b058c

وایت پِیپِر، بهانه‌ای خوب برای اینکه آی.بی.ام محصول جدیدش را معرفی کند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱ بهمن ۱۳۹۳

وایت پیپر یکی از شیوه‌های ارائه محتوا است که عموما در قالب یک گزارش ارائه می‌گردد و در آن به حل یکی از مشکلات مخاطب تمرکز می‌شود. آی.بی.ام از برندهای مشهوری است که اخیرا برای جذب مخاطب روی ارائه وایت پیپر تمرکز کرده است؛ ولی از طریقی دیگر از وایت پیپر بهره می‌برد.

 

اخیرا این غول دنیای فناوری اطلاعات، کمپینی راه اندازی کرده که در آن مخطابانی که با دارایی سروکار دارند را تشویق می‌کند که وایت پیپر جدید آی.بی.ام را مشاهده کنند. در این وایت پیپر، آی.بی.ام اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با مدیریت دارایی می‌دهد و در آن به صورت غیر مستقیم از مزایای نسخه جدید نرم‌افزار IBM Endpoint Manager هم سخن می‌گوید که ناخودآگاه روی ذهن مخاطب تاثیر مثبت می‌گذارد.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !