KingKong

وقتی فولکس‌واگن از فرهنگ عامه‌پسندانه نهایت بهره را می‌برد

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

فولکس‌واگن یکی از مشهورترین کمپانی‌های تولید خودرو است که گروه اصلی آن، خودروسازان مشهوری چون پورش، بوگاتی، لامبورگینی و سیت را به عنوان زیرمجموعه ثبت کرده‌است. این شرکت که در اروپا و به خصوص آلمان به خاطر خودروهای مردمی‌اش معروف است، اخیرا برای خانواده‌های بزرگ یک سری ون جدید با نام Cuddy Maxi Life تولید کرده و برای تبلیغ آنها مسیر مناسبی را برگزیده است.

 

از آنجایی که فولکس واگن یک برند مردمی است، برای تبلیغ سری جدید ون‌هایش هم سراغ فرهنگ عامه‌پسندانه رفته و شعار «Live the Road as in the Cinema» را برای این کمپین انتخاب کرده است. کافیست نگاهی به تصاویر منتشر شده از این کمپین، انداخته تا متوجه شوید که فولکس‌واگن چه کار مبتکرانه‌ای انجام داده است.

 

ET

ای.تی.

FUp

بالا

LionKing

شیر شاه

Titanicتایتانیک

KingKongکینگ‌کونگ

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !