image

وقتی که اعداد، ایده یک کمپین خوب را برای برند مای به ارمغان می‌آورند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۱۵ آذر ۱۳۹۳

کمپین‌های تبلیغاتی موفق، همیشه زاده خلاقیت و نوآوری بوده‌اند. خیلی از ما همیشه گمان می‌کنیم که ابتکار به خرج دادن یعنی چیزی ارائه دهیم که کم‌نظیر بوده و همه را شگفت زده کند. در صورتی که در مورد کمپین‌های تبلیغاتی موقعیت‌های زمانی حرف اول را می‌زنند و کمپین‌هایی موفق هستند که به موقع طراحی و راه اندازی شوند. اخیرا برند مای (MY) هم که در زمینه تولید لوازم بهداشتی به فعالیت می‌پردازد، یک موقعیت زمانی مناسب برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی یافته است و توانسته با موقعیت سنجی درست، آن را راه اندازی کند.

 

این کمپین که در قالب یک فستیوال است، به مناسبت رسیدن تعداد محصولات به فروش رسیده مای، به عدد ۲۲۰ میلیون در طول ۱۰ سال فعالیت این برند، به راه انداخته شده است. در حقیقت مای توانسته به موقع یک فستیوال آنلاین ایجاد کرده و از مشتریان همیشگی خودش قدردانی به جا بیاورد.

 

در پی این فستیوال، مای تصمیم گرفته با گرفتن کدهای محصولات خود از مشتریانش، میان آنها قرعه کشی به راه انداخته و جوایز گوناگون مناسبی را اهدا کند.

 

خیلی مواقع موقعیت‌های زمانی را خودتان بوجود آورده و گاهی هم این موقعیت‌ها را از مناسبت‌ها بدست می‌آورید. در مطلب بعدی بلاگ‌اد در مورد یک کمپین جالب از اپل صحبت خواهیم کرد که حتما برای شما هم الهام بخش خواهد بود.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “وقتی که اعداد، ایده یک کمپین خوب را برای برند مای به ارمغان می‌آورند
  1. مهدی
    دی ۲۱, ۱۳۹۳ — ۱۱:۱۲ ق.ظ

    اقای مبارکی میشه با من تماس بگیرین یه مشکلی برام پیش امده میخوام ازتون کمک بگیرم در ضمینه قرعه کشی محصولات مای هستش ممنون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !